muisti pätkii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestuttaa

Vieras
Mitähän mun muistilleni on tapahtumassa. Siis saatan unohtaa asioita, joita ajattelin ihan hetki sitten, ja ne tulevat mieleen vasta myöhemmin.

Esimerkiksi tänään olin kaupassa ja mietin, että pitäisi ostaa uunivuoka. Hetkeä myöhemmin huomioni kiinnittyi muualle ja unohdin koko vuoan kokonaan. Tiesin vain, että ajattelin äsken jotain muistettavaa, mutta en sitä, että mikä se asia oli.

Muistin koko vuoan vasta kun olin jo kassajonossa, jolloin sitten palasin hakemaan sen.

Ja samanlaisia tapauksia on ollut tässä viime aikoina aikaisemminkin, eli että ajattelen jotain asiaa ja sekuntia myöhemmin koko juttu on hävinnyt mielestä.

Tää on jotenkin pelottavaa

Mulla on tota samaa :D. Mieheni on sille monesti naureskellu, että joutuu laittaa mulle kohta osotteen riippumaan kaulaan, että jos unohdan missä asun, niin kyllä joku aina kotiin tuo :laugh:.

Mulla juurikin unettomuus ja stressi aiheuttaa tota ja siihen lisää vielä kiireen, niin ihan turha yrittää muistaa kaikkea ulkoa, en vaan yksinkeretasesti muista ja siksi mulla on muistilapuilla kaikki tärkeimmät asiat :).

Yhteistyössä