Onko koskaan lasiisi laitettu mitään "huumetta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Minä olen varma, että minun lasiini joskus jotain laitettiin. Lähdin käymään kaljalla ja minulla ei siis rahaa kuin yhteen(nuorena).Sitten yksi mies tahtoi tarjota toisen ja antoi rahat minulle.Menin ostamaan oluen ja tarjoilija sanoi minulle "tuon kohta pöytään sen".En ihmetellyt sitä, vaan ajattelin hänen olevan kohtelias.Sen tuopin jälkeen kyllä lähti muisti. Olin mennyt viipottanut toiseenkin baariin ja en ymmärrä miten, kun rahaa ei ollut. Ja siellä pitänyt omaa showta :/
Aamulla onneksi kotoa heräsin, mutta olo oli kamala.Oksensin koko päivän, oksensin patjat,peitot jne. Ja päivään en ylös sängystä päässyt.Sitten kuulin myöhemmin, että tämä tarjoilija kuulemma teki tuollaista, että lasiin laittoi nuorille tytöille/"uusille"tytöille ja katsoi, miten kukakin reakoi niihin.Eli piti sairasta huvia.Onneksi tämä tarjoilija sai lähdöt ja olen varma, että hän minunkin lasiini jotain laittoi.Kahdesta kaljasta ei lähde muisti ja kun itseltä ei koskaan humalassa muisti katoa...tai en sekoile muutenkaan.

Yhteistyössä