Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Mikä se oli nimeltään se Pertti Salovaaran juontama ohjelma? Oliko se joku härdelli?
Sehän se. PErjantai-iltojen kohokohta klo 19 alkaen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Mikä se oli nimeltään se Pertti Salovaaran juontama ohjelma? Oliko se joku härdelli?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Mikä se oli nimeltään se Pertti Salovaaran juontama ohjelma? Oliko se joku härdelli?
Sehän se. PErjantai-iltojen kohokohta klo 19 alkaen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Mikä se oli nimeltään se Pertti Salovaaran juontama ohjelma? Oliko se joku härdelli?
Sehän se. PErjantai-iltojen kohokohta klo 19 alkaen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:http://www.youtube.com/watch?v=cWJjfBaOKho
En todellakaan ole varma, mutta sellainen tunne mullekin tuli, että sunnuntaina..Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Hei, kertokaa mikä päivä siis ilta se oli kun tuli Hills Street Blues? Mun mielestä lauantai, toinen väittää että sunnuntai
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:http://www.youtube.com/watch?v=yH24NqeuyKk&NR=1
Loistopätkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:En todellakaan ole varma, mutta sellainen tunne mullekin tuli, että sunnuntaina..Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Hei, kertokaa mikä päivä siis ilta se oli kun tuli Hills Street Blues? Mun mielestä lauantai, toinen väittää että sunnuntai
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mie olin pikkutyttönä rakastunut Kim Flooriin, ja itkin ihan hulluna kun se sai potkut Onnenpyörästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mie olin pikkutyttönä rakastunut Kim Flooriin, ja itkin ihan hulluna kun se sai potkut Onnenpyörästä![]()
Meidän isä katsoi aina sen länkkärin. Jos itse kävi vaikka yöllä vessassa niin tuntui, että siellä se katsoo vieläkin telkkaria keskellä yötä.Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:En todellakaan ole varma, mutta sellainen tunne mullekin tuli, että sunnuntaina..Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Hei, kertokaa mikä päivä siis ilta se oli kun tuli Hills Street Blues? Mun mielestä lauantai, toinen väittää että sunnuntai
Tais olla koska launataina tuli ensin saksalainen dekkarisarja ja kerran kuukaudessa western
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mie olin pikkutyttönä rakastunut Kim Flooriin, ja itkin ihan hulluna kun se sai potkut Onnenpyörästä![]()
![]()
Onko miesmakusi nykyisin parempi? Onhan?![]()