Muisteltiin "ennen vanhaan"-juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.youtube.com/watch?v=AutQjKLjLNQ

Tätä me aina tyttöjen kanssa kuunneltiin :)
Bogart co - Princess :heart:

Vitsi mikä tunne tuli, kun äsken tän kuuntelin. Paluu menneisyyteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Mikä se oli nimeltään se Pertti Salovaaran juontama ohjelma? Oliko se joku härdelli?

Sehän se. PErjantai-iltojen kohokohta klo 19 alkaen :D

Me aina kuunneltiin se kaverin luona ja sen jälkeen piti lähteä 'keskustaan' palloilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Hei, kertokaa mikä päivä siis ilta se oli kun tuli Hills Street Blues? Mun mielestä lauantai, toinen väittää että sunnuntai
En todellakaan ole varma, mutta sellainen tunne mullekin tuli, että sunnuntaina..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
http://www.youtube.com/watch?v=yH24NqeuyKk&NR=1

:D Loistopätkiä

Meillä oli tuollainen puhelin punaisena! :D

Tuossa K-kaupan mainoksessa tuo keittiö: :o Aikas nykyaikainen malliltaan, ei tuolloin monella mitään saarekkeita ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Hei, kertokaa mikä päivä siis ilta se oli kun tuli Hills Street Blues? Mun mielestä lauantai, toinen väittää että sunnuntai
En todellakaan ole varma, mutta sellainen tunne mullekin tuli, että sunnuntaina..

Tais olla koska launataina tuli ensin saksalainen dekkarisarja ja kerran kuukaudessa western
:D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mie olin pikkutyttönä rakastunut Kim Flooriin, ja itkin ihan hulluna kun se sai potkut Onnenpyörästä :laugh:

Sehän vaihtu Porkkaan samoihin aikoihin kun pyori se laulu "haluatko ostaa vokaalin, kirjaimellisesti? haluatko ampua juontajan, kirjaimellisesti?" ja mä sit pienenä luulin, että joku oli oikeesti halunnu ampua sen, kun se oli NIIN ärsyttävä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:

Tais olla koska launataina tuli ensin saksalainen dekkarisarja ja kerran kuukaudessa western
:D
Meidän isä katsoi aina sen länkkärin. Jos itse kävi vaikka yöllä vessassa niin tuntui, että siellä se katsoo vieläkin telkkaria keskellä yötä.

Yhteistyössä