Muistellaan menneitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telkkari fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dallas, Dynastia, Kuningas Rollo, Pelle Hermanni, kaikki suomalaiset sketsisarjat, Vanha Kettu, Derrick (katson edelleen saksalaisia poliisisarjoja :heart: ), Miami Vice, Ritari Ässä, Ihmemies, Hollywood Beat, Hiidenvirta (sissus saa**na hrrr), Lokkisaari(?tai joku semmonen))(myös peeeelottava)..JNE.

Dallas, Dynastia, Miami Vice, Katuhaukka, Hiidenvirta, Hämärän rajamailla, Hillstreet blues... nämä ja lisäks Viisi mustaa kanaa, Okalinnut, Taiteilijan tytär, Paluu eedeniin, Fame, Safiiri ja teräs.
Sitten myöhemmin näkyi mm. Beverly Hills 90210, Melrose Place, Sunset beach (tai joku vastaava), In the heat of the night (yön kuumuudessa), Twin Peaks, Oi ihana toukokuu..

Joo ja pienenä ollessa tuli myös sellainen kuin "Kirotut kuninkaat", saiko teistä kukaan katsoa sitä :whistle:? Ja Histamiini oli tosiaan ihana joulukalenterissa!

Onneksi Samu Sirkan joulutervehdys tulee yhä joka vuosi :).

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Dallas, Dynastia, Miami Vice, Katuhaukka, Hiidenvirta, Hämärän rajamailla, Hillstreet blues, Soitinmenot, Mutapainin ystävät, Älyvapaa palokunta, Veli Puolikuu.... Nämä nyt näin ekaksi tuli mieleen ohjelmista, mitä seurasin joskus kultaisella 80-luvulla :D

No niin tässä on mun lemppareita.Lisään listaan Ritari Ässän ja Falcon Crestin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tän haluun:
Robin Hood, jossa näytteli Michael Praed (jotain sinnepäin :D ) Vuosi oli joskus 1980-luvun lopussa.

oih!! mä olin sillon pienenä ihan lovena tähän jäbään!!!
ja haluisin myös nähdä uudestaan Mallenin suku-sarjan ja oliks se Vastatuuleen sen toisen nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja muisttin menettänyt:
Muistaako kukaan sitä Ruotsalaista sarjaa joka tuli Salkkareiden kesä tauon aikkaa jokunen vuosi sitten?

Kielletty rakkaus (Skilda världar)?

Joku toivoi Metsoloita niin ensi kuussa alkaa uusintana!