Muistatteko tutit? :)

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
:LOL: :LOL: Miulle tuli ihan yhtäkkiä mieleen kun sillon kun miä olin nuorempi niin jossain vaiheessa oli sellasia muovitutteja. Ne oli suurinta muotia, niitä piti roikottaa kaulassa :snotty: :D Oli isoja ja pieniä tutteja. Kaikkea sitä tulee mieleen :xmas:
 
matkailija
Voi jestas, muistan :LOL: entäs ne trollit? Siis en tarkoita nyt keskustelupalstojen trolleja ;) vaan niitä peikon näköisiä joilla oli piiiitkät hiukset.. Ne ukkelit oli aina suht samannäköisiä mut hiusten väri vaihteli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Voi jestas, muistan :LOL: entäs ne trollit? Siis en tarkoita nyt keskustelupalstojen trolleja ;) vaan niitä peikon näköisiä joilla oli piiiitkät hiukset.. Ne ukkelit oli aina suht samannäköisiä mut hiusten väri vaihteli.
Joo. Ja Gooshit (vai miten kirjoitettiinkaan).
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Voi jestas, muistan :LOL: entäs ne trollit? Siis en tarkoita nyt keskustelupalstojen trolleja ;) vaan niitä peikon näköisiä joilla oli piiiitkät hiukset.. Ne ukkelit oli aina suht samannäköisiä mut hiusten väri vaihteli.
Joo, niitäkin oli isoja ja pieniä :D
 
matkailija
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Voi jestas, muistan :LOL: entäs ne trollit? Siis en tarkoita nyt keskustelupalstojen trolleja ;) vaan niitä peikon näköisiä joilla oli piiiitkät hiukset.. Ne ukkelit oli aina suht samannäköisiä mut hiusten väri vaihteli.
Joo. Ja Gooshit (vai miten kirjoitettiinkaan).
Joo! Pikkuveljellä on niitä vieläkin kaks tallessa :D sininen kissa-goosh ja joku ruskea jonka pää on lähtenyt irti.. oli sen lempparileluja!
 
hih
joo, mulla oli iso lila tutti kaulassa :LOL:

Ja trolleja oli myös joka lähtöön! Kynän päässä, pehmoleluna, avaimenperänä...

Olin sillon ala-asteella, eli joskus 90-luvun alkupuolella... :)
 
matkailija
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
 
muistan
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Voi jestas, muistan :LOL: entäs ne trollit? Siis en tarkoita nyt keskustelupalstojen trolleja ;) vaan niitä peikon näköisiä joilla oli piiiitkät hiukset.. Ne ukkelit oli aina suht samannäköisiä mut hiusten väri vaihteli.
Oi joo ne oli ihania.
Leikin trolleilla tuttikorut kaulassa:)

En muuten tiennyt että niissä tuttijutissa oli ihan joku tuollainen ajatuskin.
Mein äiti on sitten pistänyt lapsensa vastustaan aborttia ja pienestä pitäin,ku nuita tutteja meille osteli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
:wave:

Kohta saa ne antaa tytölle leikkeihin. :)
 

Yhteistyössä