S
svieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaikuton:Alkuperäinen kirjoittaja svieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä oon aina puhistanut saunan jälkeen itseltäni ja lapsiltani eikä oo mittään tullut!
Mulle tuli, itselleni, korvakäytävän tulehdus. Lääkäri väitti, että se vanupuikko on rikkonut sen luontaisen "vahapinnan" korvakäytävältä, ja siksi siihen pääsi pöpö puremaan :/
Mullakin korvakäytävän tulehdus. Uusii alvariinsa ja suihkussakaan ei voi enää käydä ilman jotain tulppia korvissa. Uiminen ei tulisi mieleenikään....
Eli en todellakaan suosittele....
Kohtalotoveri... Mulla ei vaikkua erity enää normaalisti, vain sellaista ällöä kudosnestettä litisee tai vastaavasti korvakäytävä on rutikuiva ja kutiseva. En tiedä kumpi on raivostuttavampaa, mutta ihan itseäni saan syyttää. Niin, ja vaivahan on jatkunut "vasta" 15 vuotta!
Mulla ollut vasta 3 vuotta. Kesällä menee pahemmaksi, nyt on ollut suht ok. Sen oon huomannut helpottavan, että ennen suihkua suihkasen korvaan sitä Ceridalia. Ilmeisesti ei sit vesi niin pääse kuivattamaan niitä käytäviä. Kivuliaita ovat olleet enää harvemmin, mutta kutina on välillä aivan järkyttävä