Muistatteko palkka- ym. päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Olenko ainoa jolla ei ole mitään hajua, että milloin maksetaan palkka, lapsilisät, kotihoidontuki tms. :ashamed:

Tänään aamulla mies kysyi, että milloin on palkkapäivä (huom. hänen ;) ) ja enhän mä tiennyt.
Oikein ryhdyin miettimään asiaa ja en tosiaan muista mitään.... :ashamed: :ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
kyllähän sitä palkkapäivän muistaa! (noista lapsilisäpäivistä vain sellanen aavistus, tulee kun tulee..)

peesi ;) tykkään maksaa laskut palkasta heti pois joten kivahan se olis kyllä muistaa milloin tulee.
Mutta mä oonkin meidän perheessä se joka hoitaa kaikki raha-asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Olenko ainoa jolla ei ole mitään hajua, että milloin maksetaan palkka, lapsilisät, kotihoidontuki tms. :ashamed:

Tänään aamulla mies kysyi, että milloin on palkkapäivä (huom. hänen ;) ) ja enhän mä tiennyt.
Oikein ryhdyin miettimään asiaa ja en tosiaan muista mitään.... :ashamed: :ashamed: :)

En mäkä mitään päiviä muista, en tukia, en synttäreitä... täytyy aina kirjottaa kaikki ylös ja vaikka ne on kirjotettuna ylös ni en ikinä muista kattoo kalenteriin :whistle: :ashamed:

Mun muistamattomuuteen vaikuttaneen sekin, etten tällä hetkellä hoida meillä mitään muuta rahaliikennettä, kun tuhlaamisen. :D
Ennen lapsia oli mun vastuulla laskujen maksu, nykyisin se on siirtynyt miehelle ja mä olen autuaan tietämätön mistään raha-asioista.

En muista tai siis kyllä mä ne päivämäärät tiedän ja ovat ulkomuistissa, mutta sillä tavoin arjessa en niitä muista. Eli välillä tulee ahaa elämyksiä, että kotihoidontuki taisi tulla viime viikolla tilille jne.

Paitsi nyt taisin puhua itseni pussiin eli en muistakaan niin hyvin kuin luulin. Enhän mä siis tiedäkään milloin kotihoidontuki aina tulee? Siis oliko se se, mikä tulee kaikille samaan aikaan? :ashamed:

Asiaa sivuten, miten täällä on aina loppukuusta monta topikkia koskien lapsilisien maksupäivää??
Kuinka vaikea on esim. vuoden ensimmäisestä Kelan lehdestä tai Kelan sivuilta merkata lisien maksupäivät omaan allakkaan josta ne näkee heti avaamatta nettiä saati topikkia?

Yhteistyössä