Muistatteko näitä vanhoja vakkareita, tai siis heidän nikkejään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex vakkari vierailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex vakkari vierailee

Vieras
-mies oli bussikuski, ostivat talon jostain perähikiältä, tekivät rempan, ei tykännytkään asua siellä ja muuttivat vuokralle takaisin.

-oli jossain ohjelmassa, siis tyyliin inno, löytyki joku kosteusvaurio. kaksoset(?) ja pari muuta lasta, kaunis nainen

-äiti ja tytär olivat naimisissa molemmat ulkomaalaisten kanssa ja palstailivat molemmat

-sai toisen lapsen ja kun nuorempi oli ihan viikon kaksi, selvisi että miehellä on toinen

mulla on oikosulku tai aivojumi, en saa millään päähäni heidän nikkejään :D

terveisin aurinkokunnalla viimeyönä (unissaan) kävässyt ex vakkari, pidettiin miitti, muut vanhat lähti radalle ja mä jäin kaikkien lapsenvahdiksi :D :D

onneks mä heräsin ;)

-mies oli bussikuski, ostivat talon jostain perähikiältä, tekivät rempan, ei tykännytkään asua siellä ja muuttivat vuokralle takaisin.

-oli jossain ohjelmassa, siis tyyliin inno, löytyki joku kosteusvaurio. kaksoset(?) ja pari muuta lasta, kaunis nainen hölmölän iita en ole nähnyt aikoihin

-äiti ja tytär olivat naimisissa molemmat ulkomaalaisten kanssa ja palstailivat molemmat

-sai toisen lapsen ja kun nuorempi oli ihan viikon kaksi, selvisi että miehellä on toinen

mulla on oikosulku tai aivojumi, en saa millään päähäni heidän nikkejään :D

terveisin aurinkokunnalla viimeyönä (unissaan) kävässyt ex vakkari, pidettiin miitti, muut vanhat lähti radalle ja mä jäin kaikkien lapsenvahdiksi :D :D

onneks mä heräsin ;)

missäs on muuten aurinkokuntakin?
tuli vain mieleen kun tuosta kirjoitit