Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Muistaako kukaan, semmoisia paperisia kuvia, laitettiin seinälle, esim. jouluna ja pääsiäisenä. Ei ole mikään juliste.
Oisko kenenkään mummolassa ollut?
Mun äidillä on vieläkin tallessa. Sekä sellasia tontturivejä, että vahvaa, kiiltävää paperia olevia "julisteita". Rivit on joko pöytämallia, tai narulla toisissaan, saa roikkumaan. Ne on ihania. En joulukoristeista muuten kauheesti välitä, mutta noi on aina pakko olla :)

[QUOTE="hemppa";24808888]Ja Fantan mandariinilimsa...se oli hyvää[/QUOTE]

Tätä on taas :)
 
"hei"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24776479:
Sitten oli jotakin kilpikonnia kanssa. Varmimmin sellaisen keräilyhahmon sai kun punnitsi munan kaupan hedelmä vaa'alla. En muista painoja, mutta semmoinen missä oli joku koottava härpäke painoi lähes poikkeuksetta 5g vähemmän kuin kilpikonna =)
Ne kilpparit sisältävät kinderit painoi 32g. Jostain ihmeen ja kumman syystä se muistan. Itsekkin niitä aina punnittiin. ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Kotilohikäärme
[QUOTE="hei";24811740]Ne kilpparit sisältävät kinderit painoi 32g. Jostain ihmeen ja kumman syystä se muistan. Itsekkin niitä aina punnittiin. ;D[/QUOTE]

:O Minä en edes tuota keinoa tajunnut. Minun taktiikkani oli ravistella sitä kinder-munaa ja kuunnella kuuluuko helinää vai sellainen yhtenäisen lelun ääni ja sillä perusteella yritin sitten valita sen oikean kinderin, jossa olisi sitä vuosittaista keräilysarjaa.
 
[QUOTE="ruu";24808578]nämä oli meidän hammaslääkärin feivorittejä "Kato nyt kuinka likaiset hampaat on kun et ole niitä huolella pessyt!" ... kiitos seurauksena ikuinen hammaslääkärikammo!![/QUOTE]

Meil kävi koululla hammastäti ja jokakerta piti syödä tollanen. Lääkärikäynnit tehtiin sitte hammashoitolaan. Ei jääny kammoa hammaslekuriin tai tätiin, mut noiden maku...
 

Yhteistyössä