Mä sekotin siihen maitoa ja oli hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24809022:Minttusuklaa-likööripullo, minä ja kaveri, Ruissalon aidan takana etsimässä ylityspaikkaa. :snotty:
Minttusuklaasta ei löytynyt kuvan kuvaa googlella! :O
Mä sekotin siihen maitoa ja oli hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24809022:Minttusuklaa-likööripullo, minä ja kaveri, Ruissalon aidan takana etsimässä ylityspaikkaa. :snotty:
Minttusuklaasta ei löytynyt kuvan kuvaa googlella! :O
Mun äidillä on vieläkin tallessa. Sekä sellasia tontturivejä, että vahvaa, kiiltävää paperia olevia "julisteita". Rivit on joko pöytämallia, tai narulla toisissaan, saa roikkumaan. Ne on ihania. En joulukoristeista muuten kauheesti välitä, mutta noi on aina pakko ollaMuistaako kukaan, semmoisia paperisia kuvia, laitettiin seinälle, esim. jouluna ja pääsiäisenä. Ei ole mikään juliste.
Oisko kenenkään mummolassa ollut?
Jaa tää vai? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24809042:ihan hyvä ettei löytyny. eikä varsinkaan ginlemonista :x
en tajua että miten niitä edes pysty juomaan. |O
Oi, tää oli hyvää! Niitä harvoja alkoholipitoisia juomia, mistä tykkään (tai siis tykkäsin sillon, ja kaipaan vieläkin)...Entäs OriGINal ORANGE Long Drink? Se hävis joskus 2000-luvun taitteessa kait. Parasta lonkeroa mitä tullu juotua.
oliko pakko :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24809147:Jaa tää vai? :saint:
Oli. Sori. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24809401:oliko pakko :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24809147:Jaa tää vai? :saint:
Apinalonkeroa. Voi teiniaikaa.Entäs OriGINal ORANGE Long Drink? Se hävis joskus 2000-luvun taitteessa kait. Parasta lonkeroa mitä tullu juotua.
Ne kilpparit sisältävät kinderit painoi 32g. Jostain ihmeen ja kumman syystä se muistan. Itsekkin niitä aina punnittiin. ;DAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24776479:Sitten oli jotakin kilpikonnia kanssa. Varmimmin sellaisen keräilyhahmon sai kun punnitsi munan kaupan hedelmä vaa'alla. En muista painoja, mutta semmoinen missä oli joku koottava härpäke painoi lähes poikkeuksetta 5g vähemmän kuin kilpikonna =)
Tuota Lipsiä oli vielä 2000-luvulla, mutta hiljalleen sekin on hävinnyt kaupoista.