Minni harmaana
Oi Maija :heart: Se oli mulla ihan lemppari. Mulla oli jopa seinäkello, missä oli Maija Mehiläisen kuva.
No joo, kuvassa ehkä, mut toi meillä oleva ei kyllä ooUusiojenkkikasseja!
Ei mitä noi kilpparit on? Jotain pääsiäismunajuduja? Enpä moisia muistanut, mut mulla oli noita varmaan 10+..Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24792392:
Nuo oli Kinder-munissa yhtenä vuonna se kerättävä sarja. =) Tuon, jolla banaani päässä niin hänen nimensä oli Paco. Nimet tuli sen paperilapun mukana.Ei mitä noi kilpparit on? Jotain pääsiäismunajuduja? Enpä moisia muistanut, mut mulla oli noita varmaan 10+..
Eiks nää tullut kindereistä.Ei mitä noi kilpparit on? Jotain pääsiäismunajuduja? Enpä moisia muistanut, mut mulla oli noita varmaan 10+..
Muistan ton merkin. Sillon kun oltiin yläasteella niin noita ostettiin jostain halpamarketista 1-2 eurolla Pullot oli yksivärisiä, mm. violetti, ruskea ja keltainen tais iteltä löytyä.. Jos haistan nykyään mitään samankaltaista "tuoksua", kuin nuo oli niin tulee pahoja flashbackeja yläasteaikoihin....Tämä on nyt paras kuva minkä löysin. En kyllä muista tollasta korkkia, mutta muuten pullo on aika sama.
Mulla on vielä tallessa mun vanhat Lady Lovely Locksit. Niitä saa nykyään dvd:nä. Kauheasti jäin miettimään mitä niitten nimet oli... Muistin että Lady oli kultakutri mut Sulokutrihan se oikeesti oli. Ja keijuhäntiä oli ainakin Loistekeiju ja Säihkekeiju, Se koira oli Silkkiturkki ja hevonen Silkkiharja. Yksi niistä menninkäisistä oli Takku. Punatukkainen Ladyn kaveri oli kai Kiharakutri? Sit oli se velho Valonilo.. Oliko se prinssi ihan vaan Prinssi?Yhtäkkiä suussa maistuu Dippersit ja tuli ikävä ihanaa Lady Lovely Locksia..!
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24792190:
Mulla oli tällänen. Nyt tuo oma lapsi leikkii sillä mun kassilla, mikä on muistaakseni 25vuotta sitten saatu
Minulla tais olla nuo oikean puoleiset ekana.
Paljon on tuommoisilla monoilla hiihdetty .
On se.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24792422:No joo, kuvassa ehkä, mut toi meillä oleva ei kyllä oo
Mulla myös! Lapset tykkää. Eikö ne ole tupperin vai muistanko ihan väärin?Mulla on näitä tasan samoja vino pino tallessa!
Niin, siis noi sinisethän oli jo hienot ja tosi modernit .Minulla tais olla nuo oikean puoleiset ekana.
Kuin myös. Ankkamonoiksi meillä kutsuttiin
Paljon on tuommoisilla monoilla hiihdetty .
Pst. nuo ruskeet, niillä hiihtelin.Niin, siis noi sinisethän oli jo hienot ja tosi modernit .