On se vain ollut iso kaveri tuo arska nuorempana..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24787277:tästä on kuulema uusikin versio tältä vuodelta.
[video=youtube;xwdYd_RdLCQ]http://www.youtube.com/watch?v=xwdYd_RdLCQ[/video]
eiköhän tuo ollu just parhaimmillaan just -80 luvun alkupuolella ?On se vain ollut iso kaveri tuo arska nuorempana..
Muistan. Mulla oli niitä kaks ja just tollanen valkonen kokohaalari .
Muistatteko tuon pitkän vyön? .
Onko tuo tumma Baccaran Marie Mendiola?Toi eka, Sissi oli mun ehkä lemppari.
Muistan juuKuvia en löytänyt, mutta muistaako muut sitä aikaa, kun aikuiset kulkivat toppahaalareissa? haalarit oli usein vielä neonvärisiä ajan hengen mukaisesti. Olivat suosittuja -90-luvun vaihteessa.
Mulla oli vaalean lilat :x.Kuvia en löytänyt, mutta muistaako muut sitä aikaa, kun aikuiset kulkivat toppahaalareissa? haalarit oli usein vielä neonvärisiä ajan hengen mukaisesti. Olivat suosittuja -90-luvun vaihteessa.
Mulla oli kullanvärinen.Mulla oli sellanen iso harmaa kello
Olin bongaavinani tänään prismassa että punaista royalia tekevät jälleen, siis sitä missä pohja on tummaa suklaata ja päältä maitosuklaata.
tuolla logo tästä 1994-1995 pyörineestä nuoriso-ohjelmasta.
Mustafa jäätelö oli hyvää.
Olvin banaanilimu. Niin hyvää. Ei oltu sokeria ja esanssia säästelty.
Kickers sipsit. Ihan parhaita!!
Royal suklaa kun se oli vielä kaksioisaista. NAM!
Mitenniin karkinnälkä ?
Mulla on jossain tuolla kaapissa Matti Nykänen ja sen ensimmäinen vaimo Tiina paperinuket. Mutta en kyllä kuvaa varten niitä ala kaivamaan. Voin kyllä huomenna yrittää paikallistaa niitä teille
Mulla on Matin nimmari, -84 tai -85 vuodelta.Kokeillaas uudelleen
ohoh, pikkasen aika tehnyt tehtäväänsä.