Muistatteko, kun kerroin olevani menossa treffeille mutta epäilin hieman kun mies kirjoitti mulle että hänestä tuntuu etten halua nähdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettäsilleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ettäsilleen

Vieras
siis tyypin "tapasin" suomi24:ssä eikä oltu koskaan ennen nähty. No, me käytiin kahvilla ja oli kivaa, sit sovittiin että mennään la syömään.
Nyt laitoin viestiä että miten menee, ette usko mitä sain takaisin!!!
"Musta tuntuu että tää meidän juttu on mennyt kaveruus asteelle" ????
Voi hyvät hyssykät kun eihän me ees tunneta ja ollaan vasta kerran nähtykin!
:O

No, mies saa kyllä nyt jäädä....

Alkuperäinen kirjoittaja ää:
Kuulostaa omituiselta mieheltä. Joko ei itse tiedä mitä haluaa, on tosi huonoitsetuntoinen tai ei ihan normaali.

miten voi mennä kaveruus asteelle kun ei ees tunneta? No, nyt tiedän ettei ole ihan täysijärkinen tyyppi.

Mulle sanoi että haluaa edetä rauhassa, koska häntä on petetty edellisessä suhteessa. Ja sit on tosi mustasukkainen, ei esim hyväksy että naisella on miespuolisia kavereita.

Se olis halunnu seksiä heti eka näkemisellä.. Ei jaksa treffailla.. Yhden yön juttu kiinnostaisi... Miehet on sikoja.. En treffailisi ketään sokkona, varsinkaan nettituttuja..

Juuh, kyllä sillä taitaa sittenkin olla päässä vikaa. Nyt sain viestin että kun eilen musta ei kuulunut mitään niin ollaan ajauduttu etäälle toisistamme. Siis pursk...:D
Ja me siis tavattiin ekan kerran viime la....

Alkuperäinen kirjoittaja ettäsilleen:
siis tyypin "tapasin" suomi24:ssä eikä oltu koskaan ennen nähty. No, me käytiin kahvilla ja oli kivaa, sit sovittiin että mennään la syömään.
Nyt laitoin viestiä että miten menee, ette usko mitä sain takaisin!!!
"Musta tuntuu että tää meidän juttu on mennyt kaveruus asteelle" ????
Voi hyvät hyssykät kun eihän me ees tunneta ja ollaan vasta kerran nähtykin!
:O

No, mies saa kyllä nyt jäädä....

ootko sit vastenmielinen? vai?

Yhteistyössä