Muistatteko kun jyräsin sen vesipostin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Koulussa :D :ashamed: :snotty: Kaveri teki saman mutta paremmilla efekteillä, nyt sieltä tuli vettä. Komea parin metrin suihkulähde :laugh: Nuo huoltomiehet saa harmaita hiuksia meidän kanssa, koko ajan myö tuhotaan jotain :whistle: Miä vedin yhden ruusupuskan aika matalaksi peräkärryn kanssa. Mutta ei se mitään, se oli kurttulehtiruusu, ruma pirulainen :xmas: Tuolla on niin pienet tilat ajella, lentokenttä sopis meille paremmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
:laugh:
Mä sentään jyräsin vaan vähän metsää traktorilla aikanaan koulussa

Se oli niin loistava kun kaveri kaahaa tuhatta ja sataa ohjaajan luokse ja iskee jarrut pohjaan :laugh: Ennen kun kaveri ehti traktorista alas niin se tuli ulos ja kysyi että mitäs tällä kertaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
:laugh:
Mä sentään jyräsin vaan vähän metsää traktorilla aikanaan koulussa

Se oli niin loistava kun kaveri kaahaa tuhatta ja sataa ohjaajan luokse ja iskee jarrut pohjaan :laugh: Ennen kun kaveri ehti traktorista alas niin se tuli ulos ja kysyi että mitäs tällä kertaa :xmas:

:laugh: :laugh:
Multa vaan kysyttiin et miten toikin onnistu et traktori on TUOLLA? :ashamed:

:laugh: :laugh:
Multa vaan kysyttiin et miten toikin onnistu et traktori on TUOLLA? :ashamed:

Tehdessä sattuu ja tapahtuu :whistle: Onneksi sillä ohjaajalla on lehmän hermot ja käsittämättömän rauhallinen asenne, sitä tarvitaan :ashamed: Mutta tuolla on oikeasti pienet käytävät ja joka paikassa kasvaa puuta ja puskaa ja vesipostia ja vaikka mitä :xmas: Nykyään pitää suunnitella reitti sen mukaan mitä matkan varrella on, jaahas, parkkipaikalla on Audi ja toisessa suunnassa fillari. Ei mennä parkkipaikan kautta :D

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä tapoin koulussa ollessani pihasta komian pajupuskan :D

Miä en edes halua tietää mitä myö pistetään palasiksi ennen syksyä :snotty: Paras tähän mennessä on ollut se kun eräs oppilas ajoi koulutusyksikön johtajan grillin yli traktorilla :laugh: Siitä tuli oikeasti sanomista. Se en ollut miä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Ootko ehkäpä Mikkelista? Tuo "miä" on niin Mikkeliä... :)

Välikommenttina :D: Miä puhun miä ja siä juttui ja oon Kotkasta :D

Mulla on kavereita molemmissa kaupungeissa ja toi Mikkelin "miä" on paljon selvemmin erottuva kuin Kotkan, johtuneeko siitä ihanasta savolaisesta nuotista... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä tapoin koulussa ollessani pihasta komian pajupuskan :D

Miä en edes halua tietää mitä myö pistetään palasiksi ennen syksyä :snotty: Paras tähän mennessä on ollut se kun eräs oppilas ajoi koulutusyksikön johtajan grillin yli traktorilla :laugh: Siitä tuli oikeasti sanomista. Se en ollut miä :D

:D

Minä ajoin työautoni kerran asiakkaan pihaan niin huonosti, että asiakas(nainen) peräytti autonsa kanssa heidän hienon roskapöntön mäsäksi. Enkä edes hyvittänyt laskussa, kun enhän se minä ollut. :ashamed:

Yhteistyössä