Muistatteko juttu kenellä huostanotettiin lasta, venäläinen nainen ja suomalainen mies oli

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
toi pari kuulema halua mennä asumaan Venäjälle, eilen ne oli venäläisessä kanavassa, se Suomalainenkin mies aika vihainen kun noin helposti huostanotettaan lapsia, eikä kysytään lapselta edes mielipidettä haluako hän mennä pois. Oikeasti mä olen tästä sama mieltä että aika helposti ja lapset saavat aika isot traumat kaikista tästä

Oks e justiisa se pariskunta josta on ollu lehdissäkin paljon juttua? Eks se oo se Anton poika, tai joku tollanen joka kaapattiinkin sinne Venäjälle??

Oon samaa mieltä ja lapsi saa kärsiä aikuisten ihmisten riidoista ja muusta. En ymmärrä tollasta meinikiä. Lapsi tarvii kuitenkin molempia vanhempia, niin eikö vois sen verran aikuiset yrittää etes tulla keskenään toimeen että sais lasten asiat hoidettua parhain päin.

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
täältä peesi savannan kirjoitukselle. välillä otetaan liian helposti, välillä ei toimita vaikka olisi syytä!! :wave:

tämä on niin totta......aika ikäviä asioita kuulee ja sos.työn. antavat aina vaan mahdollisuuksia

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Oks e justiisa se pariskunta josta on ollu lehdissäkin paljon juttua? Eks se oo se Anton poika, tai joku tollanen joka kaapattiinkin sinne Venäjälle??

Oon samaa mieltä ja lapsi saa kärsiä aikuisten ihmisten riidoista ja muusta. En ymmärrä tollasta meinikiä. Lapsi tarvii kuitenkin molempia vanhempia, niin eikö vois sen verran aikuiset yrittää etes tulla keskenään toimeen että sais lasten asiat hoidettua parhain päin.

eikun eri juttui ja se oli joku Robert tai joku tollainen nimi, he ovat Turusta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
täältä peesi savannan kirjoitukselle. välillä otetaan liian helposti, välillä ei toimita vaikka olisi syytä!! :wave:

tämä on niin totta......aika ikäviä asioita kuulee ja sos.työn. antavat aina vaan mahdollisuuksia

Eilen samoin sanoivat Venäläisessä kanavassa :D

osaavatko edes ne tehdä oikeasti töitä, sii he jotka huostanotetaan :/ voi voi

Yhteistyössä