V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hänhän voi olla vaikka seiskalle menossaJos ap muistaa vuosien jälkeen oman ala-asteensa oppilaiden nimet aakkosjärjestyksessä ja pituudet niin herää kysymys että mitähän muuta olet oppinut. Jotenkin autistista opetella irrelevantteja asioita.
Jos ap muistaa vuosien jälkeen oman ala-asteensa oppilaiden nimet aakkosjärjestyksessä ja pituudet niin herää kysymys että mitähän muuta olet oppinut. Jotenkin autistista opetella irrelevantteja asioita.
Eivät ne nimet kaikki ole samoja joka vuosi, oppilaita muuttaa kouluun ja pois. Vielä enemmän muuttuvat pituussuhteet koska lapset kasvavat eri tahdissa. Olen todella hämmästynyt, jos ap muistaa pituusjärjestyksen joka luokalla olettaen että luokkakoko on ollut parikymmentä oppilasta.Täytyykö muka opetella?
Jos kuusi vuotta kuulee nimet vähintään kerran arkiviikon aikana niin eikö ne väkisinkin jää mieleen?
Mähän olen autisti. Ei kai se ole mikään ongelma. Muistan paljon kaikkea.Jos ap muistaa vuosien jälkeen oman ala-asteensa oppilaiden nimet aakkosjärjestyksessä ja pituudet niin herää kysymys että mitähän muuta olet oppinut. Jotenkin autistista opetella irrelevantteja asioita.
.... ja siis ei niitä asioita ole tarvinnut opetella, vaan ne asiat ovat vain iskostuneet mieheen.Mähän olen autisti. Ei kai se ole mikään ongelma. Muistan paljon kaikkea.
ap
Eivät ne nimet kaikki ole samoja joka vuosi, oppilaita muuttaa kouluun ja pois. Vielä enemmän muuttuvat pituussuhteet koska lapset kasvavat eri tahdissa. Olen todella hämmästynyt, jos ap muistaa pituusjärjestyksen joka luokalla olettaen että luokkakoko on ollut parikymmentä oppilasta.
Mutta kyllä minäkin jotakin muistan. Pari luokkatoveriani teki vakuuttavan arviointitaulukon luokan tyttöjen ulkoisista ominaisuuksista, kaikki pisteytettiin. Myöhemmin (lukioiässä) toinen heistä paljastui homoseksuaaliksi...