Muistatko tupakoinnin kulta-aikaa ennen vuotta 2007? :D

  • Viestiketjun aloittaja Smokin
  • Ensimmäinen viesti
Smokin
Muistatko kuinka ravintelissa siiderituopin kera sai röyhytellä tupakkaa, istuen samalla pehmeällä sohvalla lämpisissä sisätiloissa?

Muistatko kuinka keikalla ei tarvinnut lähteä kesken kaiken safuille ulos?

Muistatko kuinka seurassa istuessa ei tarvinnut nousta pöydästä ulos tupakalle?

Muistatko kuinka ruokaravintolassa sai valita savullisen tai savuttoman puolen?

Muistatko kuinka ruokailun jälkeen sai ravintolassa pistää ruokasauhun palamaan jälkiruokaa odotellessa?

Ah ja voih kuinka ihanaa se vanha hyvä aika olikaan :)
 
"Sheddon"
Muistan. Täysi-ikäistyin kai vuotta (ehkä kahta) aiemmin eli kokemukset on aika vähissä.

Täytyy kyllä myöntää että en itse kaipaa noita aikoja ollenkaan vaikka tupakoinkin. Se käry oli aivan kamala ja vaatteet haisi illan jälkeen tosi pahalle. Sanoisin että tuo on ainoa hyvä tupakkalaki-uudistus joka on viime vuosina tullut. Nämä muut onkin sitten lähinnä naurettavaa pelleilyä.
 
"pölli"
Ainut harmi tuossa sisällä sauhuttelemisessa oli se, kun hihat oli aina tuhkassa illan jälkeen. Ihmiset karistelivat pöydille ja kaiteille ja niihin nojatessa tarttui tuhka hihoihin.
 
"Kotitonttu"
Muistan.. ja olen täysin tyytyväinen, ettei enää tarvi haista kamalalle aamulla. Jos eksyy ravinteliin.. riittää melki joskus tuuletus paremmille vaatteille. Eikä päätä tarvi pestä juuriharjalla, että haju lähtee. Joskus oksetti se haju pelkästään aamuisin :D
Ok, olihan se silti mukavampi röökiä vetää ennen vanhaan.. mutta eipä juuri haittaa nykyään. Jos erehdyn polttaan, ni poltan piilossa omalla takapihalla..
 
"vieras"
Mä en silloin aikoinaan moittinu sitä hajua. Ihan tavallinen suihku ja vaatteiden vaihto riitti kyllä poistamaan hajun ja sen olisin tehny, vaikken olis baarissa ollutkaan. Mulla oli vissiin keskimääräistä heikompi hajuaisti :D
 
"vieras"
Muistan kuinka hiukset ja vaatteet haisi aivan karmealle tupakalle baari-illan jälkeen. Suihkuun piti heti baarista tullessa aamuyöllä suunnistaa ja kuurata tukka ja iho, ettei lakanatkin olisi sitten alkanut haista karmealle.
 
"vieras"
Ikävä kyllä muistan myöskin sen ajan, kun busseissa sai tupakoida peräosassa, täyteen junaan ei saanut paikkaa kuin tupakoivien osastoon, kun tupakoijat ostivat itse paikkansa tupakoimattomalle paikalle ja ramppasivat sitten tupakalla :headwall:
 
Oon lopettanu kokonaan tupakoinnin puolisen vuotta sitten, mutta kyllä sitä aina välillä lämmöllä muistelee aikaa ennen lapsia, kun tuli mentyä aina koulupäivän jälkeen kamujen kanssa istumaan kahvilaan Helsingin keskustaan, joka oli jonkun leffateatterin yhteydessä (Nykyään siihen päälle rakennettu yökerho : / ), missä sai tosiaan polttaa, ja aina klo 18 jälkeen alaikäset kessuttelijat heitettiin ulos. :p Voi niitä muistoja!
 
jeiii
Poltin mielelläni ravintoloissa. Nyt terasseilla. Poltan myös autossa ja kotona. Ainut paikka kotona missä en oikeastaan polta on wc.

2 kertaa olen saanut elämäni aikana häädön kun mukamas olen tupakoimalla pilannut vuokra-asunnon.
 

Yhteistyössä