Muistasko kukaan tätä leffaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Aika hakuammuntaa mut jos joku ois tän kattonu ja muistas:)

Eli kyseessä vanhempi kauhuleffa;näin tämän leffan lapsena joskus 90-luvun puolivälissä(en siis muista oisko joku 70/80-luvun leffa).

Leffa oli amityville-tyyppinen kummitteluleffa ja siinä oli joku perhe joka muutti uuteen taloon jossa alkoi tapahtua kummia,esim.kun perheen äiti meni kellarikerrokseen pyykkiä laittamaan hän kuuli kuinka hänen äitinsä huusi hänen nimeään joka oli siis yläkerrassa sillä hetkellä.
Äiti huusi vielä toisenkin kerran ja tämä pyykkejä laittanut läksi yläkertaan pyykkikorin kaa kunnes hän portaita noustessaan kuuli äitinsä äänen sanovan nimeään-siellä kellarissa,ja äitinsä oli edelleen koko ajan yläkerrassa!se kohtaus jäi mieleen....

Mutta itse leffaa en muista:(

Olisko kyseessä Riivaajien talo? Perustuu tositapahtumiin, ja siinä ainakin oli tuollainen kohtaus. Itse joskus teininä (eli 90-luvun puolvälissä) nauhotin telkkarista kyseisen leffan, musta se oli tosi pelottava, ja se on tullut katsottua useaan kertaan :D.

Olisko kyseessä Riivaajien talo? Perustuu tositapahtumiin, ja siinä ainakin oli tuollainen kohtaus. Itse joskus teininä (eli 90-luvun puolvälissä) nauhotin telkkarista kyseisen leffan, musta se oli tosi pelottava, ja se on tullut katsottua useaan kertaan :D.

OMG,tää se taitaapi olla:Okattelin kuvia ja pätkiä youtubesta ja vaikuttaa tutulle mutta en löytänyt sitä kellarikohtausta:(