Muistakaa tämä: vaimoa ei saa pakottaa pyykkäämään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lepsa

Tunnettu jäsen
22.09.2008
5 196
92
48
Mies tuomittiin korvauksiin:
Pakotti vaimon pyykkäämään
13.2.2009 13:09
Mies pakotti erillään asuneen vaimonsa pesemään pyykkinsä naisen tultua vierailulle, kertoo Kaleva-lehti.

Naisen tullessa käymään mies esti tämän pääsyn ulos asunnosta. Vaimo pääsi pois vasta käynnistettyään pyykkikoneen.

Oikeuteen asti edennyt tapaus sattui Oulaisissa lokakuussa 2008.

Ylivieskan käräjäoikeus katsoi miehen syyllistyneen vapaudenriistoon ja tuomitsi hänet maksamaan naiselle sadan euron korvauksen.

Jutun syyttäjä ei aio valittaa tuomiosta.

http://www.iltalehti.fi/oulu/200902139084069_ou.shtml

Vetääköhän Ruususka Masan oikeuteen, kun se oli Masan "kotihengetär" :laugh: Pesi jopa vessan eikä saanut rahoja pesuaineista takas... :whistle:
(Mitenniimäoonlukenuseiskaa)
Kas siinäpä uutta etusivun juttua :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Vetääköhän Ruususka Masan oikeuteen, kun se oli Masan "kotihengetär" :laugh: Pesi jopa vessan eikä saanut rahoja pesuaineista takas... :whistle:

Ihanko oikeasti se selvitti lehdessä että pesi vanhasen vessan eikä saanut rahojaan pesuaineista takas? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:

:o siis ei voi olla totta!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Meilläkin vapauden riistoa: vaimo ei anna mun pestä pyykkejä. Muutamia mokia tullut noiden pyykkien kanssa(valkoiset punaisten kanssa) ja se riitti vaimolleni.

:whistle: Kuules nyt, jos sä oot mun miekkonen anopin koneella siellä, minne menitkin aamulla, niin annetaan tän asian nyt vaan olla niin, että mä JATKOSSAKIN hoidan ne pyykit, ja sä huollat auton. OK?

Yhteistyössä