Muistakaa nyt sitten uuden tupakkalain astuessa voimaan, että se ei ole

Keittiönoita
Kertokaas muuten, ravintola-alan immeiset, mihin jatkossa kannattaisi tupakoivat asiakkaat viedä? Mulle tuo tupakkakielto ei henkilökohtaisesti ole ongelma, voin pysytellä pois ravintoloista suurempaa tuskaa tuntematta, mutta entäs kun pitäisi järjestää "juottoiltoja" tupakoiville asiakkaille? Ravintolat on siis pois laskuista enkäö kotiinikaan voi heitä pyytää, joten mistä sopivia paikkoja?
 
vieras
saa nähdä illalla mikä siellä odottaa kun töihin menee hirvee härdelli ovella koko yön.saa nähä tuleeko tarkastajia huomenna kun talo täynnä ja valvonta jokseenkin mahdotonta kun ei sekaan mahdu,täytyy varmaan hajun perässä ryömiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei tarvitse syyttää ravintolan työntekijöitä, koska huomisesta lähtien en enää käy ravintolassa bissellä. Mitäpä sinne oluttakaan maistelemaan, kun ei kessua saa enää polttaa. Omalla pihalla saa kumpaakin ja huomattavasti halvemmaksikin tulee. Ruokailun olen tähänkin asti mieluuiten suorittanut savuttomassa tilassa.
Näinpä juuri. Varmasti vähenee baari käynnit entisestään. Olen saattanut käydä yhellä ja vetämässä samalla savut, mutta tästä eteenpäin kotona. No, kyllä terassikautena voi käydä baarissa mutta ei sitten enepää.

 

Yhteistyössä