Täällä oli sellanen ketju, jossa puhuttiin, että jos esim. kattoo kelloa, kun se näyttää esim. 22.22, niin sillon olis joku enkeli tai vastaava sillon paikalla. Löytäiskö joku mulle sitä ketjua? En nyt ite muista siitä ketjusta muuta.
No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
Puhuinko mä niin, etteikö se vois olla vaikka Jeesus tai Jumala? Ehkä se tuntuu lohdulliselta ajatella, että joku voisi olla suojelemassa. Esim. edesmennyt isoveljeni käy täällä kattelemassa miten me voidaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Miksi te kurottaudutte kaiken yliluonnollisen perään, kunhan se on jotain muuta kuin Jeesus?
Ihimset ovat tosiaan tuollaisia, mutta mullehan se käy...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Miksi te kurottaudutte kaiken yliluonnollisen perään, kunhan se on jotain muuta kuin Jeesus?
Miksi se ois just ku on joku kellonaika? Kuulostaa tosi kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Puhuinko mä niin, etteikö se vois olla vaikka Jeesus tai Jumala? Ehkä se tuntuu lohdulliselta ajatella, että joku voisi olla suojelemassa. Esim. edesmennyt isoveljeni käy täällä kattelemassa miten me voidaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
nyt en ymmärtäny ollenkaan.. mitä tuo kellonaika liittyy sun verensokeriin?Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
Lähinnä siihen, että meinasin menettää tajuni.Alkuperäinen kirjoittaja ...:nyt en ymmärtäny ollenkaan.. mitä tuo kellonaika liittyy sun verensokeriin?Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
Miksei vois olla?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi se ois just ku on joku kellonaika? Kuulostaa tosi kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Puhuinko mä niin, etteikö se vois olla vaikka Jeesus tai Jumala? Ehkä se tuntuu lohdulliselta ajatella, että joku voisi olla suojelemassa. Esim. edesmennyt isoveljeni käy täällä kattelemassa miten me voidaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Eihän sitä tiedäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:Miksi olis?Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Miksei vois olla?
no mitä se siihen kellonaikaan liittyy? tajunnan voi menettää mihin aikaan tahansa..Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Lähinnä siihen, että meinasin menettää tajuni.Alkuperäinen kirjoittaja ...:nyt en ymmärtäny ollenkaan.. mitä tuo kellonaika liittyy sun verensokeriin?Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
Niin se varmaan onkin. En mä millekään väkisin mitään merkityksiä hae. Kunhan mietin voisko niin olla.Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Miks kellonaika ei voi olla vain sattuma?
Jotenkin me ihmiset aina etsimme asioille jotakin merkityksiä -vaikka väkisin, vaikka kaikella ei sitä vain ole.