Muistaako teillä miehet synnytyksestä kaiken?Ihmettelin kun mun mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Dreamy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mrs Dreamy

Jäsen
26.07.2007
128
0
16
kertoi kaverini vauvan ristiäisissä eräälle tulevalle isälle kuinka oli kättärillä pikkasen hienot synnytyshuoneet,ihan kun normaali makuuhuone...sängyssä oli oikein pääty ja muutenkin koko sänky oli puinen.

Mä olin vieressä ihan että :o

En muistanut ite mitään siitä huoneesta jossa synnytin =) Ehkäpä mulla oli sitten jotain muuta tekemistä kun ihailla sitä sänkyä.. :laugh: Ei kyllä naurattanut silloin ei.

Ja sitten samaan hengenvetoon selitti tälle samalle tulevalle isukille kuinka taas hämeenlinnassa synnytyshuone oli kuin leikkaussali,vihreää laattaa jne.En muista siitäkään huoneesta juuri mitään,sen muistan että iso se oli.

Niin tuli vaan mieleen mitä itse muistatte ja muistaako teillä miehet tällaisia?

no mun mies tunnisti mun epiduraalin antaneen lääkärin h&m:ssä mä olin ihan et kuka toi oli?? En olis millään tunnistanut.. Lekuri oli libanonilainen eili samaa kieltä miehen kanssa puhuivat B) Muutenkin muistaa paljon mihin mä en kiinnittänyt sit mitään huomiota kivuiltani :whistle:

Ei sillä jää mieleen seinien, sängyn tai minkään muunkaan väri tai materiaali, mutta itse synnytyksestä se muistaa mun tuskaiset ilmeet, karmean huudon, hikisen otsan ja kätilön jutustelut, niistä mulle ei ole oikeastaan hajuakaan.. Paitsi että mukava oli meidän kätilö Kättärillä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
miehet varmaan hermostuksissaan katselee niin paljon kaikkea siellä ja yrittää rauhoittaa mieltään :laugh:

aivan ja meillä otti lukua niin lääkäri alkoi sitä hoitamaan siinä. minä huutelin että hei minä olen se joka täällä synnyttää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
miehet varmaan hermostuksissaan katselee niin paljon kaikkea siellä ja yrittää rauhoittaa mieltään :laugh:

aivan ja meillä otti lukua niin lääkäri alkoi sitä hoitamaan siinä. minä huutelin että hei minä olen se joka täällä synnyttää!!!

meillä mies kesken tytön pesun sanoi kätilölle että voisiko se jatkaa ja avata ikkunan :laugh:
kätilö tuli tytön kanssa ja sanoi että isää vähän heikottaa ja se makoilee tuolla

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
juu..muistaa. varmaan paremmin ku minä. kun se ei ollu sekasin ilokaasusta. :laugh:

Meillä veteli mies ilokaasuakin,enemmän kuin minä,oli hetken ihan pöllyssä... :xmas:

heh..yritin tarjoo miehelle mutta ei se halunnu. oli kuulemma ihan tarpeeks meininkii kattoo mua. ja hyvä ettei ottanu ku oli täys homma pitää mua pinnalla. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

meillä mies kesken tytön pesun sanoi kätilölle että voisiko se jatkaa ja avata ikkunan :laugh:
kätilö tuli tytön kanssa ja sanoi että isää vähän heikottaa ja se makoilee tuolla

Ei oo totta , ihania miehiä
:laugh: :laugh:

kyllä muistaa. hyvä niin sillä jossain vaiheessa en pystyny puhumaan joten mies hoiti keskustelun kätilön kanssa. osas onneksi lukea mun naamasta että mitä tapahtuu :laugh: :laugh: :laugh: ja oikeessahan tuo oli :D

Yhteistyössä