J
juu
Vieras
MIkäs se lastenvaateputiikki oli mistä voipi tilailla netistä ja sit tulee semmonen ohkanen vihkonen mm. kaksplussa välissä silloin tällöin ja siitä pystyy kupongilla tilaamaan tai netin kautta...??
Oliko joku Lotta &....?? Mikä??
Tarttis saada lapsille taasen uusia kevät vaatteita ja siellä muistaakseni oli ihan kivan näkösiä vaatteita, niin sisälle kuin pihallekkin..
Oliko joku Lotta &....?? Mikä??
Tarttis saada lapsille taasen uusia kevät vaatteita ja siellä muistaakseni oli ihan kivan näkösiä vaatteita, niin sisälle kuin pihallekkin..