Muistaako kukaan mikä ..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
MIkäs se lastenvaateputiikki oli mistä voipi tilailla netistä ja sit tulee semmonen ohkanen vihkonen mm. kaksplussa välissä silloin tällöin ja siitä pystyy kupongilla tilaamaan tai netin kautta...??
Oliko joku Lotta &....?? Mikä??
Tarttis saada lapsille taasen uusia kevät vaatteita ja siellä muistaakseni oli ihan kivan näkösiä vaatteita, niin sisälle kuin pihallekkin..
 
Kiitos, linus ja lotta se oli!!! Muistelin kaikki maailman Leevit ja Lotat jne, mutta kun ei netistä mitenkään löytynyt hakusanoillani mitään.... pitääkin heti mennä katselemaan tämän hetkinen tarjottava.
 

Similar threads

Yhteistyössä