Muistaako joku vielä kun se toinen poika mursi meidän pojan käden talvella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
No nyt tää poika ei saa leikkiä yhden toisen pojan kanssa, sanotaan nyt vaikka "Kimmon" kanssa. Kun Kimmo nimittäin pakotti pojan heittämään jostain ladosta laseja rikki.

Tänään tää poika oli käynyt toisen talon pihassa paiskomassa lasipurkkeja katuun ja samalla tönäissyt itseään 3 vuotta nuoremman pojan maahan niin että oli tullut verta. Näin miten joku nainen meni puhuttelemaan pojan vanhempia ja voin vaan kuvitella kenessä nyt oli vika. Tai siis oikeastaan tiedänkin, siinä pienemmässä pojassa tietty. Ja varmaan se oli pakottanut pojan lasejakin heittelemään :whistle:

Mut katsos kun "eihän meidän poika". Arvaa millaista on soittaa kotiin vanhemmille että lapsi on jäänyt varastamisesta kiinni, syyhän on silloin ilmanmuuta myyjässä tai naapurin lapsessa muttei siinä omassa pikku varkaassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Mut katsos kun "eihän meidän poika". Arvaa millaista on soittaa kotiin vanhemmille että lapsi on jäänyt varastamisesta kiinni, syyhän on silloin ilmanmuuta myyjässä tai naapurin lapsessa muttei siinä omassa pikku varkaassa.

Totta :D

Mä oon tasan yhden kerran kuullut ja nähnyt että tuo poika sai teoistaan rangaistuksen. Se oli silloin, kun pihassa ei ollut ainuttakaan muuta lasta ja salamyhkäisesti naapurin imurisäiliö meni tuhanneksi säpäleeksi. Naapuri oli laskenut sen hetkeksi maahan viedäkseen jotain muuta tavaraa ja sillä aikaa tää poika oli hakenus säiliön ja vetänyt sen kappaleiksi.

Poika itse ei tietenkään myöntänyt mitään, mutta sillä kertaa vanhemmat eivät voineet syyttää muita. Naapuri kun näki että pihassa oli tasan yksi lapsi.

Muuten on kyllä AINA toisissa vika, ihan järjestään. Milloin vanhemmat on nipoja (ja päiväkodin henkilökunta ja koulun opettajat), milloin muut lapset on näyttäneet esimerkkiä tai pakottaneet ja sitten on tietty vielä just se kortti että "ei voi todistaa että se oli meidän poika". Ainiin, sitten on vielä se vahinko. Vahingossa sattuu ja tapahtuu yhtä jos toista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äiti kasvattaa pikkuhirviötä, tekee äärettömän suuren karhunpalveluksen lapselleen.

..niinpä...tulee kimmo saamaan isona kyllä pskaa käteen. se on vaan ikävää, että kimmo ehtii tottavieköön haittaamaan monien kanssaihmisten elämää ennenkuin yhteiskunta ottaa kimmosta niskalenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ä4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äiti kasvattaa pikkuhirviötä, tekee äärettömän suuren karhunpalveluksen lapselleen.

..niinpä...tulee kimmo saamaan isona kyllä pskaa käteen. se on vaan ikävää, että kimmo ehtii tottavieköön haittaamaan monien kanssaihmisten elämää ennenkuin yhteiskunta ottaa kimmosta niskalenkin.

Sä puhut tässä varmasti siitä pojasta. Nä vähän tyhmästi nimesin "Kimmoksi" vaan sen, joka mukamas pakotti tuon pojan heittämään niitä laseja rikki.

Mutta asian kanssa olen kyllä samaa mieltä teidän molempien kanssa.

Yhteistyössä