Muistaako joku sen seppälän kupongin netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
Oli jokunen alennusmyynti sitten:D osaakohan joku etsiä tuolta seppala.fi sivuilta olisiko siellä nytkin sellaista? Mulla ei sivut toimi jostain syystä täysin:/
Kun meet seppälän sivuille pitää valita kieli ja maa ja sen jälkeen siinhen tulee alapuolelle "hyväksy"
Niin ja ei muutes varmaan ihan heti tule moista kampanjaa
 
:D
Muistan, ja se oli joulu. Teinit täytti vaatekaappinsa, minä ja mies myös, ja pikkuisetkin saivat monta vaatekertaa. Täytyy myöntää, että 5vrk pörrättiin aamusta iltaan eri seppälät läpi, ja ostettiin usean satasen edestä vaatetta-eli todella paljon!
Nytkin yksi paita päällä siitä sadosta.
 
sockervadd
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mitä ihmeen kuponkeja?? :eek:
Miten sä ET VOI tietää? Viime vuoden kesän lopussa Seppälän sivuilta sai tulostaa yhden kupongin, jolla sai minkä tahansa alevaatteen 1 eurolla. Vaikka sen ovh hinta olisi ollut 79eur.

No sen pysty kiertämään, että tulosti vaikka 50 kuponkia. Kävi eri päivinä ja eri Seppälöissä ja jokainen perheenjäsenkin osti sitten omalla euron kupongilla jotain.

Kassoilla oli kauheeta säätämistä, kun myyjätkään eivät osanneet hoitaa tätä ja asiakkaat sääti, että vaunuissa oleva vauvakin on maksava asiakas jne..
 
Eikös se viime kesänä ollu... Mua toisaalta vähän jäi harmittamaan kun en päässyt käyttämään tuota tilaisuutta kun meil on lähimpään Seppälään matkaa 60 km...
MUOKS yritin etteiä viime kesälät ketjua tuosta kupungista mutta en löytänyt...
Tää ei oo han se alkuperäinen...http://kaksplus.fi/keskustelu/t827332
 

Yhteistyössä