Muistaako joku irc-galleriasta sen tytön, jolla oli lapsen turvakaukalo autossa väärinpäin kiinnitetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Täällä oli joskus linkki siihen.. lapsi oli varmaan reilu vuoden ikänen tai ainakin muuten liian iso kaukaloon, silti se siinä matkusti ja kaukalo oli vielä kiinnitetty ihan vinoon ja kasvot menosuuntaan...?!?! Muistaako joku sen nikin?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:o :o Jessus. En muista. Mä olisin varmaan rekkautunut sinne ihan vain huomauttaakseni tommoselle urpolle.

Tiais siitä joku sille mainitakin sen kautta.. Ei varmaan sitä kuvaa enää siellä ole, mutta muuten pitäisi löytää se ihminen..

Yksien tuttujen autossa oli kans turvakaukalo (tai se ei oikeasti ollut turvakaukalo vaan ihan vauvalle tarkoitettu turvaistuin) "väärin päin". Se oli kuitenkin niin oikein lääkärin suosituksesta. Heidän lapsensa kärsi ihan hillittömästä matkapahoinvoinnista eikä kerta kaikkiaan voinut olla autossa selkä menosuuntaan. Ja aina joskus sitä autoa kuitenkin oli ihan välttämätöntä käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Yksien tuttujen autossa oli kans turvakaukalo (tai se ei oikeasti ollut turvakaukalo vaan ihan vauvalle tarkoitettu turvaistuin) "väärin päin". Se oli kuitenkin niin oikein lääkärin suosituksesta. Heidän lapsensa kärsi ihan hillittömästä matkapahoinvoinnista eikä kerta kaikkiaan voinut olla autossa selkä menosuuntaan. Ja aina joskus sitä autoa kuitenkin oli ihan välttämätöntä käyttää.

Joo no tässä mun tarkoittamassa tapauksessa turvakaukalo oli kiinnitetty aivan vinoon, eli näytti siltä kuin ei olisi ollut lainkaan kiinni, vaan heitetty vaan takapenkille ja vetästy turvavyö jotenkuten.. Ja ihan turvakaukalo se oli, mun siskolla ollut samanlainen vanha kaukalo..

Kun me tultiin synnäriltä kotiin, oli meillä autossa kaukalo väärin päin. Isi oli niin jännityksessä, että oli kiinnittänyt sen väärin (isompi istui jo naama menosuuntaan, johtui kai siitä) ja ite olin kanssa niin tohkeissani, etten huomannut. Kun päästiin kotipihaan, tajuttiin homma. Ollaan mekin porukkaa... ;)