Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Täällä on joka vuosi ollut isovanhempien päivä, koskaan eivät ole ehtineet.![]()
Nyt laitoin hyvissä ajoin pikkusen omalla kännykällä kutsut molemmille isovanhemmille, vastauksessa luki että laitetaan muistiin,,,
Ajattelin, että pitäiskö pyytää miestä hakemaan minun äitini sinne juhliin. Silloin hänen kyllä pitäisi ottaa pari tuntia lomaa aamusta. :/