Pojan päiväkodissa on nyt toistamiseen (tai mistä mä tiedän vaikka ois ollut jo vuosikausia
) ja musta se on kyllä kiva ajatus, onneksi mun äitini pääsee paikalla, miehen vanhemmat ovat silloin etelässä.
Mutta tuli kyllä mieleen että miltä mahtaa tuntua niistä lapsista joilla ei ehkä edes ole isovahempia/eivät pääse paikalle?
Toisaalta, miettivätkö lapset asiaa kovin paljoa, tuntuuko se vain musta jotenkin kurjalta..
Mutta tuli kyllä mieleen että miltä mahtaa tuntua niistä lapsista joilla ei ehkä edes ole isovahempia/eivät pääse paikalle?
Toisaalta, miettivätkö lapset asiaa kovin paljoa, tuntuuko se vain musta jotenkin kurjalta..