Muillakin tänään samaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies otti olutta pelin aikaan paljon ja sen jälkeen ja seksi ei kiinnostanut vaan paineli yhden aikaan nukkumaan VAIKKA oltiin sovittu että tänään ne peitot heiluu -.- ? meillä muutenkin seksiä mielestäni vähän ja vielä kun tästä erikseen sovittu niin kehtaa tehdä näin ja sanoi vielä ettei nyt jaksa kun väsyttää -.- eikös yleensä naiset sano näin ja pihtaa :O

Ei kai nyt etukäteen sovita, milloin peitot heiluu

meidän tapauksessa ainakin koska mies niin haluton. vai pettääkö tässä pitäisi? :O ollaan puhuttu meitä molempia tyydyttävä ratkaisu ja siitä yritetty pitää kiinni ja tänäänkin siitä muistuttanut että olis kunnossa sängyssäkin sitten... mutta ei. itse olen kaunis ja seksikäs ja en itse siis näin ajattele vaan kuulen sitä usein muilta. esim tänään miesporulla jonka ohi kävelin mennessäni kauppaan "täälä on kyllä naiset kauniita" eikä ollu muita naisia lähimaillakaan. joten en koe että minusta johtuvaa tämä seksittömyys.

meidän tapauksessa ainakin koska mies niin haluton. vai pettääkö tässä pitäisi? :O ollaan puhuttu meitä molempia tyydyttävä ratkaisu ja siitä yritetty pitää kiinni ja tänäänkin siitä muistuttanut että olis kunnossa sängyssäkin sitten... mutta ei. itse olen kaunis ja seksikäs ja en itse siis näin ajattele vaan kuulen sitä usein muilta. esim tänään miesporulla jonka ohi kävelin mennessäni kauppaan "täälä on kyllä naiset kauniita" eikä ollu muita naisia lähimaillakaan. joten en koe että minusta johtuvaa tämä seksittömyys.

Onkohan tämä provo?

En mä tiiä onko provo mutta silloin jos etukäteen luullut että saa ja ihan oottanut niin vituttaa kyllä jos ei saakaan. Muuten ihan ymmärrettävää ettei aina hotsita.

:/
No mutta eräälaista epätoivoista hallintaahan tuokin on.
Luvataan panostaa parisuhteeseen, annetaan toisen kuvitella, muttei sitten tehdä elettäkään suhteen eteen. Siitähän toinen voisi kuvitella tässä olisi kaikki hyvin, ja suhde tasapuolista välittämistä.

...onko teillä jotain pitkäaikaisia riitoja ja asioita hampaankolossa...?
Varmaan kannattais yrittää saada muuten suhde kuntoon, ja miettiä sit vasta sitä kuitenkin parisuhteessa sitä suurinta luottamusta vaativaa asiaa.

No ei halukkuutta ainakaan lisää haluttomalla se, että pitää erikseen sopia, koska seksiä pitää harrastaa, vaikka ei halutakaan. Menkää seksuaaliterapeutille.

Yhteistyössä