muillakin paskaa elämä täynnä kuin minulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fucci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fucci

Vieras
onko muillakin elämä yhtä helvettiä?
mies ei koskaan sano arvostavansa taikka että olisin ihana upea taikka toi näyttää hyvältä...ei mitään meillä on rytmi että minä kotiäiti olen lasteni kanssa 7pv/viikossa 24h/vrk:ssa mies tekee 1-2 krt ruokaa lapsilleen kuukaudessa kun ensin on jankannu tee vuorostasi!!
mihkään hän ei halua lähteä muuhun kuin anoppilaan eli oman äitinsä luokse mutta ei ostoksille taikka lasten leikkipuistoihin tms. lasten huvittelu paikkoihin ei lähde ei eli meillä ei käytännössä ole mitään yhdessä tekemistöä olemista kaikki tuntuu niin synkeeltä ja kaatuu niskaan!!!

Mä uskon vakaasti siihen, että ihminen voi vaikuttaa elämäänsä. Emme ole vain lastuja kohtalon virrassa, jumalten oikkujen uhreina. Voit jäädä tuohon ja katkeroitua. Tai sitten muuttaa elämääsi. Vaikka siltä vaikuttaakin ensilukemalta, en ehdota eroa ensimmäisenä ratkaisuna.

ap.n kanssa voidaan jakaa kokemuksia, elämä on paskaa. ON.

Anopista: se tunne, että muut ihmiset on tärkemäpiä kuin minä= puoliso, vaimo ja lapset. Kaikki muut asiat ja ihmiset menee ohi ja edelle.

On ikään kuin vanha nojatuoli nurkassa: tuossahan tuo on ollut jo muutaman vuoden, ei mikään kaunotar, ehkä joskus voisi vaihtaa, vaan nyt en jaksa ajatella asiaa, ihan hyvä nojatuoli se kuitenkin on vaikkakin vähän nuhjunen ja kulunut.
Nojatuolista saisi lähes uuden veroisen jos sitä viitsisi pestä, puunata, halata ja kiillottaa ja kohdella kauniisti säännöllisesti.

Niinkuin kukat. Ne vaatii rakkautta ja hoitoa, jotta kukkisi.

Ja sitten piipa sanoo, että pienet ne on murheet, kun yksin on, aina ja aina yksin. Ja se tunne, että muut menee ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja destiny's child:
Mä uskon vakaasti siihen, että ihminen voi vaikuttaa elämäänsä. Emme ole vain lastuja kohtalon virrassa, jumalten oikkujen uhreina. Voit jäädä tuohon ja katkeroitua. Tai sitten muuttaa elämääsi. Vaikka siltä vaikuttaakin ensilukemalta, en ehdota eroa ensimmäisenä ratkaisuna.

Entäs jos kaikesta huolimatta rakastaa sitä miestään eikä ihan oikeasti halua erota?
Ei halua muuttaa miestä, persoonaa siis, mutta haluaisi että mies muuttaisi toimintaa tiettyjen asioiden suhteen.

vaihtamalla ne äijät ei parane.

juu totta turiset muut menee ohi ja yksin kertasesti yksin tässä vitun maailmassa. hanki, tee, nouda, hae, juokse, siivoo, pyykkää, laula, leiki, lue, tiskaa, laita ruokaa, imuroi jne.. mies "menen pelaan jalkapalloo" fraasi kuuluu kun työpäivä ohi ja näin ollen lapsien kanssa voisi touhuta ja lähteä viikonloppuisin meidän kanssa vaikka mihin mutta ei ei jäärä kun on niin ei hän sanoo ja yks kaks napauttaa lähdetäänkö mummilaan (hänen äidillee) minä vahdin laspia ja kuuntelen kuinka mieheni siskon poika on ylitse muiden!!vittu samaa persettä kaikki!!

aikoinaan kaikki ei synkänny niinkuin tavataan sanoa ex-uolisoista nooh mutta näsitä kahdesta ex:stä muistn sen että mua kehuttiin, muistettiin syntymäpävinä jne., me käytiin paikoissa, me naurettiin, mua yllätettiin ja tunsin olevani JOTAIN SIIS TODELLAKIN MUUTA KUIN PELKKÄ HUUDETTAVA MÄRKÄ HAISEVA TISKIRÄTTI JOKA LOPUKSI POTKITAAN NURKKAAN KUIVAMAAN JA LOPETTAMAAN AINAINEN HAISEMINEN...!!PASKA...

Alkuperäinen kirjoittaja fucci:
aikoinaan kaikki ei synkänny niinkuin tavataan sanoa ex-uolisoista nooh mutta näsitä kahdesta ex:stä muistn sen että mua kehuttiin, muistettiin syntymäpävinä jne., me käytiin paikoissa, me naurettiin, mua yllätettiin ja tunsin olevani JOTAIN SIIS TODELLAKIN MUUTA KUIN PELKKÄ HUUDETTAVA MÄRKÄ HAISEVA TISKIRÄTTI JOKA LOPUKSI POTKITAAN NURKKAAN KUIVAMAAN JA LOPETTAMAAN AINAINEN HAISEMINEN...!!PASKA...

Siis sulla on kolmas mies menossa? Eli takana on kaksi eroa? Ja tämän nykyisen kanssa alunpitäenkään ei ihan kauheesti synkannut, mutta kuitenkin aloitte olemaan yhdessä ja lapsiakin sitten tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla on :
Alkuperäinen kirjoittaja destiny's child:

Entäs jos kaikesta huolimatta rakastaa sitä miestään eikä ihan oikeasti halua erota?
Ei halua muuttaa miestä, persoonaa siis, mutta haluaisi että mies muuttaisi toimintaa tiettyjen asioiden suhteen.

vaihtamalla ne äijät ei parane.

Kuten sanoin, en ehdota eroa. Enkä suosittele ajattelemaan siten, että onnesi riippuu miehestäsi. Muuta koko ajatteluasi. Anna hänen tehdä kuten tekee. Sinä teet omalla tavallasi, elät omaa elämääsi siinä hänen rinnallaan. Lähdet lasten kanssa huvittelupaikkoihin, jos siltä tuntuu. Älä anna hänen määrätä, miten SINÄ voit elää.

Juu kyllä elämä on ihanaa.. kyllä tapeltiin eilen niin kivasti että tuntuu että ihan sama vaikka tappas ittensä en jaksa enää!!! onkolme lasta, jotka olen 99,9% yksin hoitanut vauvaajat valvonut kaikilla koliikkia.. kuskannut harrastuksiin laittanut ruuat pessyt pyykit, ostanut vaatteet, jne... isää ei vaan näy mailla ei halmeilla, rakennus työmaalla tässä eletään, jo kuudetta vuotta.. Kivaa kun olisi edes lämmintä mutta ei laiska akka ei ole etsinyt puita.. että saisi mökkiä lämmittää... Ei puhettakaan mistään isän ja lasten hetkistä, kun on kotona lähinnä keskittyy nukkumiseen ja puhelimeen puhumiseen tai tulee hänen tuttaviaan kylään ,keitä akka kahvit... Vittu kun ei oo rahaa että sais edes jotain tarjottavaa, mutta haukut siitä ja onneksi anoppi muistaa haukkua maan tasalle jos vaikka olisi unohtunut miten laiska akka minä olen!! Ja vielä lihava!! Hienoa että muut ihmiset on täydellisiä! Kun tietäisin että tuon puoleisesta voin nähdä että lapset pääsisivät hyvään kotiin, olisin jo kuollut! molemmat ranteet helvetin kipeenä ja mustelmilla kun oli eilen pieni sanaharkka... Joku sanoi ettävaihtamalla ei äijät parane, niin mutta naiset ilmeisesti paranee! Kun kaikki naiset, lukuun ottamatta allekirjoittanutta, ovat kauniita seksikkäitä, isorintaisia, laihoja, ihania, aina haarat levällään kun sanoo nyt panettaa, mitä muuta mies voi toivoa, no tälläisen ruman kotiapulaisen joka pyykkää, siivoaa, jota voi haukkua, lyödä töniä ym.. Eli jopa minua tarvitaan,entäs kun minua ei enää ole, kuka tekee minun työt kun ei ole toista kaltaistani??

aivan kuin kohtalotoveri!!!laiska akka nimimerkki...juuri tuo fraasi on meilläkin"siivoo, pyykkää ostan vaatteet lapsille ja lelut"mies sanoo että ei ne mitään leluja tarvi!paska tollaset äijät pääsee isäksikinn

Alkuperäinen kirjoittaja Läski akka:
Juu kyllä elämä on ihanaa.. kyllä tapeltiin eilen niin kivasti että tuntuu että ihan sama vaikka tappas ittensä en jaksa enää!!! onkolme lasta, jotka olen 99,9% yksin hoitanut vauvaajat valvonut kaikilla koliikkia.. kuskannut harrastuksiin laittanut ruuat pessyt pyykit, ostanut vaatteet, jne... isää ei vaan näy mailla ei halmeilla, rakennus työmaalla tässä eletään, jo kuudetta vuotta.. Kivaa kun olisi edes lämmintä mutta ei laiska akka ei ole etsinyt puita.. että saisi mökkiä lämmittää... Ei puhettakaan mistään isän ja lasten hetkistä, kun on kotona lähinnä keskittyy nukkumiseen ja puhelimeen puhumiseen tai tulee hänen tuttaviaan kylään ,keitä akka kahvit... Vittu kun ei oo rahaa että sais edes jotain tarjottavaa, mutta haukut siitä ja onneksi anoppi muistaa haukkua maan tasalle jos vaikka olisi unohtunut miten laiska akka minä olen!! Ja vielä lihava!! Hienoa että muut ihmiset on täydellisiä! Kun tietäisin että tuon puoleisesta voin nähdä että lapset pääsisivät hyvään kotiin, olisin jo kuollut! molemmat ranteet helvetin kipeenä ja mustelmilla kun oli eilen pieni sanaharkka... Joku sanoi ettävaihtamalla ei äijät parane, niin mutta naiset ilmeisesti paranee! Kun kaikki naiset, lukuun ottamatta allekirjoittanutta, ovat kauniita seksikkäitä, isorintaisia, laihoja, ihania, aina haarat levällään kun sanoo nyt panettaa, mitä muuta mies voi toivoa, no tälläisen ruman kotiapulaisen joka pyykkää, siivoaa, jota voi haukkua, lyödä töniä ym.. Eli jopa minua tarvitaan,entäs kun minua ei enää ole, kuka tekee minun työt kun ei ole toista kaltaistani??

:hug:

Ymmärrän hyvin et oot väsynyt...Meillä lähes samanlaista; aina mä oon lapset hoitanu, siivonnu, laittanu ruuat, käyny lasten kans kaupas yms. Ja miehen pitäis aina antaa nukkua puoleenpäivään ja harrastaa rauhassa!!! Musta sikamaista ettei YHTÄÄN kertaa koko 5 vuoteen ole lasten kans käynyt leikkipuistossa saati kaupassa, ilman etten mä olis mukana!!
Laita yv:tä jos sulle mahd., olis kiva tutustua! :hug:

Eikö kukaan muu halua tunnustaa tuota tunnetta - tuota yksinäisyyden ja huomiotta jäämisen tuskaa??? Meillä kaikki on oikein hyvin, onnelliseksi perheemme lasken, mutta kyllä monen vuoden kotiäitiys välillä riipii. Se, ettet saa työllesi sellaista arvostusta kuin itse haluaisit. Älkääkä lässyttäkö, että sitä saa mitä tilaa. Kyllä kotona olemista, kodin ylläpitämistä ja lapsien kasvattamista pitää arvostaa. Ei se vaimo yksin sitä kaikkea jaksa. Itse huomaan, että tämä tulee kausittain, tämä pettymysten ja yksinäisyyden tunteet. Sitten itketään, ja mies pitää hyvänä, taas jaksaa kuukauden :heart: Kolmen lapsen kanssa tuo toisen huomioiminen jää aina toisarvoiseksi, vaikkei saisi, kun ei kerta kaikkiaan jaksa eikä muista. Ap:lle KAIKKEA HYVÄÄ, kyllä tämä tästä! :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja fucci:
juu totta turiset muut menee ohi ja yksin kertasesti yksin tässä vitun maailmassa. hanki, tee, nouda, hae, juokse, siivoo, pyykkää, laula, leiki, lue, tiskaa, laita ruokaa, imuroi jne.. mies "menen pelaan jalkapalloo" fraasi kuuluu kun työpäivä ohi ja näin ollen lapsien kanssa voisi touhuta ja lähteä viikonloppuisin meidän kanssa vaikka mihin mutta ei ei jäärä kun on niin ei hän sanoo ja yks kaks napauttaa lähdetäänkö mummilaan (hänen äidillee) minä vahdin laspia ja kuuntelen kuinka mieheni siskon poika on ylitse muiden!!vittu samaa persettä kaikki!!

Seuraavan kerran kun miehes ehdottaa mummilaan menoa, niin sano että menkää vaan. Jää itse kotiin, ja tee jotain kivaa itseksesi. Vaikka vaan luet jotain rauhassa ja nautit vaikka kahvikuppusen ihan itseksesi, ei sinulla varmaan ole omaa aikaakaan kovasti. Tai olisiko joku ystävä, jonka kanssa voisit tehdä jotain sillä aikaa.

Jospa lähdet siitä, että mietit, mikä sinua ilahduttaa, ja teet itse niitä ilahduttavia asioita itsellesi.

No helvettiäkö niitä kakaroita tarvii tehdä,jos elämä on kerran niiiin paskaa?
Turha täällä valittaa,tehkää ennemmin sille elämällenne jotain,sen sijaan että ryvette itsesäälissä ja kirjotelette keskustelupalstoille,hakien hyväksyntää tuntemattomilta.Siis säälittävää,piste

Mun elämä on totisesti paskaa kaverit suuttu pikku jutust ja nyt ne tekee mun elämäst iha paskaa
Vanhemmat eroo
Kouluss kiusataan
Ja oon nyt rampabku ne hakkas mut