\
Kyllä se ---vetin ooppeli onkin vissiin sama asia kuin vauva???????? Mullekin toi pyykkikone on niin rakas ja käytän sitä joka päivä, en taida ehtiä meidän lapsia hoitamaan lainkaan... Ja kun kerran lapsen hoitaminen on niin "skeidanen" hommakin vielä...!!!!
Että olen tyhmä kun annan tollasten provojen upota itseeni, mutta nyt pistää vihaksi... Lasten- ja kodinhoidon ei tarvi mennä fifty-fifty vaan tietty pitää huomioida kaikki muutkin hommat ja työssäkäynti, mutta jotain rajaa sentään noihin vertailuihin, kiitos....
Btw, millä vanhoilla ruostuneilla kasoilla te oikein ajelette, nykyisiin autoihin ette tee te eikä kukaan muukaan itse huoltoja. Kun ei pienintäkään asiaa (lukuunottamatta sitä renkaiden vaihtoa ja max. öljyjen vaihtoa) pysty tekemään ilman tietokoneita...
Aargh teitä paria vastaajaa, jotka vertasitte autoa ja lasta toisiinsa. Voi ********* (itsesensuuri toimii vielä)!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:10 Miri kirjoitti:No renkaathan nyt on ihan iisit vaihtaa. Kokeileppa tehdä määräaikaishuolto siihen autoon...siinä on jo vähän haastetta. Siitä voitkin sitten luontevasti siirtyä operaatioon nimeltä jakopäänvaihto. Kun osaat tehdä nämä niin sitten olisikin vuorossa korin alkavan ruosteen hionta ja ruostesuojaus. Samalla voipi korjailla mahdolliset maalivauriot.
Jos korissa on pitemmälle edennyttä ruostetta ja jopa reikiä pellissä niin sitten ei muuta, kun rälläkkä käteen, mätä kohta poikkeen ja migillä hitsaten uutta peltiä tilalle.
Ja jousien&iskarien vaihto...siinä vasta miellyttävä homma...varsinkin, jos sattuu, että iskarien alapäänpultit ovat poikki...
Mä veikkaan, että jos jonkun mies noi hommat kaikki taitaa ja todella tekee ne itse niin ihan varmasti antais vaimon tehdä, jos vaimo vaan haluis/osais...mutta taitaapi olla sen verta skeidasia hommia, ettei vaimot paljonkaan halua noita tehdä...
Kyllä se ---vetin ooppeli onkin vissiin sama asia kuin vauva???????? Mullekin toi pyykkikone on niin rakas ja käytän sitä joka päivä, en taida ehtiä meidän lapsia hoitamaan lainkaan... Ja kun kerran lapsen hoitaminen on niin "skeidanen" hommakin vielä...!!!!
Että olen tyhmä kun annan tollasten provojen upota itseeni, mutta nyt pistää vihaksi... Lasten- ja kodinhoidon ei tarvi mennä fifty-fifty vaan tietty pitää huomioida kaikki muutkin hommat ja työssäkäynti, mutta jotain rajaa sentään noihin vertailuihin, kiitos....
Btw, millä vanhoilla ruostuneilla kasoilla te oikein ajelette, nykyisiin autoihin ette tee te eikä kukaan muukaan itse huoltoja. Kun ei pienintäkään asiaa (lukuunottamatta sitä renkaiden vaihtoa ja max. öljyjen vaihtoa) pysty tekemään ilman tietokoneita...