muilla vauvat hiljentyneet ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis musta tuntuu et vauva ollut pari päivää hiljaisempi ku tavallisesti... eilen kävin synnärillä kun on nuita supistuksia kauheesti ja vauva voi hyvin mut ahdistaa itseä kun on nyt jotenki hiljasempi.... la perjantaina...

Mulla ainaki kävi niin että ihan muutama päivä ennen synnytystä poika kävi hiljasemmaks, kävin lääkärissäki ku niin huoletti. No käskivät vaan tukkimiehen merkinnöillä seurata kuinka paljo päivän aikana liikkuu ja tuoda se lappu sitte lääkärille viikon täyttelyn jälkeen. Se viikko ei sitte kerinny ihan loppuun ku synnytys alko.

Mulla ainakin hiljeni mukula pari päivää ennen syntymäänsä.. sain tehdä pari päivää liikelaskentaa ihan tosissani kun tuntui ettei liikkeitä voi mitenkään tulla sitä 10/tunnissa.. sitten kun synnytys käynnistyi, en enää tuntenut edes supistusten välissä liikkeitä.. tosin mulla synnytys lähti vauhdilla käyntiin.. heti kun supistukset oli _Kipeitä_ niin niitä tuli jo 5-7min välein.. ei siinä välissä ehtinyt mitään liikkeitä laskea ja kuulostella, sen vain huomasin etten niitä tuntenut..

Sanotaan että vauvat hiljentyy ennen synnytystä. Kannattaa kuitenkin laskeskella, jos tuntuu että liikettä tosi vähän. Minulla vauvan liikkumattomuus tarkoitti pahinta mahdollista ja kaikki vaan sanoivat että on ihan normaalia. joten parempi katsoa kuin katua, eli käy uudestaankin laitoksella jos vaan epäilyttää.

Yhteistyössä