verilimainen vuoto ennen synnytystä/supistukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helminen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helminen"

Vieras
kauanko verilimainen vuoto valkovuodon seassa teillä kestänyt ennen kuin synnytys alkaa? vai lasketaanko se jo synnytykseen? mulla tulee supistuksia aika säännöllisesti 5-15min välein mutta ne kestää n. 20-30sekuntia vaan. mulla taitaa vaan limatulppaa irrota tms. 2 päivää laskettuun aikaa jäljellä.

mistä sen tietää kun lapsivedet menee tai sitä tihkuu? minkä väristä se on? en vaan tiiä miten tässä saa nukuttua kun supistukset aika kipeitä tai siltä musta tuntuu. en ole särkylääkkeitä ottanut.

Mulla kävi niin että maanantaina alkoi kuopuksesta verilimavuoto ja sitä tuli paljon! Luulin ensin että limatulppakin olis tullut. Sitten ke-to välisenä yönä supisti silloin tällöin. Lopahti ja kävin nukkumaan. Aamulla ennen kuutta sitten supisti taas, kuului tuolta alaosastolta poks ja vedet meni, hulahti onneksi vasta kun nousin äkkiä sängystä ylös. Silloin tuli myös limatulppa. Lapsivesi on sellaista haalean vaaleanpunaista. Jos sitä tihkuu niin laita suoja, siitä voidaan katsoa onko lapsivettä. Joskus sitä lorahtelee jonkinverran liikkuessa, ihan kuin tulisi pissat housuun eikä pystyisi pidättelemään :D Joskus taas hulahtaa kerralla ja paljon.

Mulla alkoi tuollainen vuoto sunnuntaina aamulla. Supistuksia oli välillä säännöllisesti välillä ei ollenkaan koko päivän ja maanantain. Ma-ti välisenä yönä kolmelta alkoivat oikeat säännölliset ja todella kipeät synnytyssupistukset. Tyttö syntyi vähän vaille 12 tiistaina.

Yhteistyössä