Muilla vaikeeta parisuhteessa odotusaikana????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmaliini

Vieras
en ymmärrä itekkään tätä tilannetta,ku tää toinen ei oo kuitenkaan mikään vahinko,mut silti mies on kovin negatiivinen ja puhuu aina välillä,et miks piti ees tehä jne....vaikeeta on...tosi vaikeeta välillä..itken yksikseni,ku tuntuu,ettei se ajattele mua ollenkaan......seksi ei oo mua kiinnostanu koko raskauden ajan..joten siitäkin se tekee niin ISOn numeron,et tuntuu,et mä oon se paha täs suhteessa...
...miten te jaksatte jos joku samassa tilanteessa??tuntuu niin tyhmältä esittää niin onnellistakaikille,kun sitä todellisuudessa kärsii kuitenki.....miks ne miehet loukaaa???? mitä ne yrittää todistaa???
mies on kokoajan niin negatiivinen tän odotuksen suhteen,et välillä tuntuu,ku mullakin kaikki into menee enkä osaa iloita koko vauvasta....
...sit vie isännän mielestä en oo täydellinen..pitäis tälläin odotusaikanakin tälläytyä aina parhaimpiin vaatteisiin ja korkkareihin ja meikata niin julmetusti.......suoraan sanottuna mua ei kiinnosta....en oo ikinä ollu sitä tyyppiä....oon enemmän äitityyppiä.......
...ja pitää vie mainita,et ei tää aina oo tällasta ollu....mies on muuten ihana ollu aina...on kotona...ei käy ryypiskelemässä....mut yhtäkkiä kaikki muuttu.....
ollaan oltu yhessä 7 vuotta ja meil on sen aikana ollu pari kunnon riitaa....mut ny ei ees riidellä,ku se vaan loukkaa mua jotenki ja mä yritän pysyä kasassa......

pliis kirjottakaa jos ootte kokenu vastaavaa...en jaksa enää pitää kaikkee sisälläni....

meillä on ollut kriisiä molempien lapsien odotusaikana.Juuri tuo yksi syy oli meilläkin sama.. Halut tipahti NOLLAAn ja mies ei voinut sitä millään ymmärtää.
sitten tuntu että kun itse ei päässyt ulos(viihteelle)niin miehen teki koko ajan olla menossa mutta kun itekkin taas pääs niin mies haluskin istuu kotona.ota nyt noista ukoista oikeesti selvää!taitaa olla aika yleistä että suhteissa tulee solmuja kun puoliso on raskaana.Jännittää molempia ja muutenkin voi ilmapiiri kiristyä kun asiat muuttu eivät ole samalla tavalla kuin ennen raskautta.

Meilläkin, olen päättänyt että oma paha mieli liittyy vahvasti tähän hormonien heilahteluihin = tunteiden ailahtelu. Joka raskaudessa (nyt kolmas menossa) on tullut surua seksistä (sen vähäisyydestä!) esim. Ja mitä useampi noita koltiaisia tossa meidän jaloissa (ilona) pyörii, sitä harvemmin on kahdenkeskistä aikaa. Pitäisi aina muistaa tämä, mitä nyt olen yhden viikonlopun verran jankannut kyynelten kera miehelle: joka päivä pitää muistaa toista koskettaa ja olla lähellä! Pelkkä hyvänäpitäminenkin auttaa näihin meikäläisen puuskiin, jos joku vain pitäisi. Tulee tunne, että toisiamme rakastetaan ja että tämmösenäkin kelpaan, riitän.

Yhteistyössä