muilla samaa ongelmaa? kun on vaan niin pirun kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hehkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.google.fi/images?client=opera&rls=fi&q=burkha&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=n2P1S_COC4KcOPiNvMwI&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCwQsAQwAA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?

No etkö jo alotuksesta tajunnut että ne on niitä römppäasuisia ja rasvatukkaisia. :D

Joo kuule, koko ikäni olen samasta ongelmasta kärsinyt! En ole koskaan törmännyt irl ihmiseen, jolla olisi sama ongelma. On tää netti ihana, kun täältä löytyy vertaistukea kaikkeen! :)

Mutta nyt on ongelma viime vuosina paisunut! Katsos kun iän myötä on alkanut kauheeta vauhtia lisääntyä sisäinenkin kauneus! En tosiaan tiedä, mitä tässä kohta tekis, kun alan olla niin upea ja täydellinen, etten voi kohta tuttujenkaan kanssa olla tekemisissä, kun niittenkin miehet on järjestään rakastuneet muhun. :(

Yritän nyt selvitä ihan vaan päivä kerrallaan.

Mä en oo todellakaan mikään superkaunotar, aika tavallisen näkönen mielestäni. mutta oon huomannut sen, että jos vähänki laittautuu niin sit ei saa hetkeekään olla rauhassa, koko ajan joku tölläämässä tai ahdistelemassa...

Sama homma mulla.
Siksi en meikkaa koskaan, tukkakin takussa ja röntsävaatteet yllä.

Viime kesänä laittauduin häihin ja voi jessus, aiheutin närkästystä mm. kaasolle, jonka mielestä morsianta kauniimpaa ei saisi häävieraissa olla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?

No etkö jo alotuksesta tajunnut että ne on niitä römppäasuisia ja rasvatukkaisia. :D

Ahaa, tuhkimokompleksi...

Minäkin olen niin kaunis, että en viitsi laihduttaa tai hakea roaccutan-kuuria, koska silloin mut varmaan revittäisiin väkisin Milanoon malliksi, ja mä kun tykkään näistä siivoushommista. Mut ei voi mitään, elämä on karua kauniille.

Minäkin olen niin kaunis, että en viitsi laihduttaa tai hakea roaccutan-kuuria, koska silloin mut varmaan revittäisiin väkisin Milanoon malliksi, ja mä kun tykkään näistä siivoushommista. Mut ei voi mitään, elämä on karua kauniille.

Näin se on. :D

Peesi. Kauniita ihmisiä kyllä olen nähnyt paljon, mutta yksikään ei ole niin kaunis, että sekoaisin jaloissani tms. Enkä ole huomannut muillekaan tapahtuneen näin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Peesi. Kauniita ihmisiä kyllä olen nähnyt paljon, mutta yksikään ei ole niin kaunis, että sekoaisin jaloissani tms. Enkä ole huomannut muillekaan tapahtuneen näin. :whistle:

Kyl mä oon joskus ihan häkeltynyt, kun jollain on ollut vaikka tarpeeks likaset vaatteet imautuneena pakaroiden väliin ja niin rasvanen tukka, että päänahka näkyy kamman jäljistä. Siinä on melkeen saattanut kävellä tolppaa päin, ehkä osittain toivoen, että tajuttomuus riittäisi pyyhkimään tämän verkkokalvoille polttuneen näyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Kyl mä oon joskus ihan häkeltynyt, kun jollain on ollut vaikka tarpeeks likaset vaatteet imautuneena pakaroiden väliin ja niin rasvanen tukka, että päänahka näkyy kamman jäljistä. Siinä on melkeen saattanut kävellä tolppaa päin, ehkä osittain toivoen, että tajuttomuus riittäisi pyyhkimään tämän verkkokalvoille polttuneen näyn.
Nyt vissiin kohkaat niin paljon, ettet tiedä, mitä kirjoitat.....se oikoluku...

Yhteistyössä