V
vieras
Vieras
http://www.google.fi/images?client=opera&rls=fi&q=burkha&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=n2P1S_COC4KcOPiNvMwI&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCwQsAQwAA
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?
No etkö jo alotuksesta tajunnut että ne on niitä römppäasuisia ja rasvatukkaisia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin olen niin kaunis, että en viitsi laihduttaa tai hakea roaccutan-kuuria, koska silloin mut varmaan revittäisiin väkisin Milanoon malliksi, ja mä kun tykkään näistä siivoushommista. Mut ei voi mitään, elämä on karua kauniille.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Täällä kanssa on raskasta olla kaunis....![]()
Tunnetko sinä minut?Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Täällä kanssa on raskasta olla kaunis....![]()
Höpö höpö, sinä ole kaunista nähnytkään, ainakaan henkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ai ton takia jotkut ihmiset pitää hiuksia likasena ja muutenkin on niin nuhjusen näkösiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?
Peesi. Kauniita ihmisiä kyllä olen nähnyt paljon, mutta yksikään ei ole niin kaunis, että sekoaisin jaloissani tms. Enkä ole huomannut muillekaan tapahtuneen näin.![]()
Nyt vissiin kohkaat niin paljon, ettet tiedä, mitä kirjoitat.....se oikoluku...Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän päin nämä ylimaallisen upeat ihmiset asuu, kun ei ole omiin silmiin sellaista ilmestystä vielä sattunut, jonka takia olisin tolppaa päin kävellyt?
Peesi. Kauniita ihmisiä kyllä olen nähnyt paljon, mutta yksikään ei ole niin kaunis, että sekoaisin jaloissani tms. Enkä ole huomannut muillekaan tapahtuneen näin.![]()
Kyl mä oon joskus ihan häkeltynyt, kun jollain on ollut vaikka tarpeeks likaset vaatteet imautuneena pakaroiden väliin ja niin rasvanen tukka, että päänahka näkyy kamman jäljistä. Siinä on melkeen saattanut kävellä tolppaa päin, ehkä osittain toivoen, että tajuttomuus riittäisi pyyhkimään tämän verkkokalvoille polttuneen näyn.
Vai oisko niin, ettet ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt vissiin kohkaat niin paljon, ettet tiedä, mitä kirjoitat.....se oikoluku...