muilla samaa ongelmaa? kun on vaan niin pirun kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hehkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hehkee

Vieras
Etenkin näin kesällä tää kauneus on varsinainen riesa. Ei voi pukeutua edes mekkoon tai hameeseen. Ei voi käyttää korkkareita. Ei laittaa hiuksia kauniisti ja meikata nätisti. Turvallisin vaihtoehto on meikittömyys, likaset hiukset ponnarilla, kulahtaneet pitkät sortsit, hirveet muoviset läpsyttimet ja perinteinen t-paita. Sillonkin saa vähän turhankin paljon sitä huomiota, mutta ainakaan enää ei vastaantulijat kompastele jalkoihinsa ja törmää pylväisiin tai jää ilman palvelua kaupoissa kun myyjät niin häkeltyy ettei saa sanaakaan suusta. Harmittaa vaan näillä helteillä kun ei voi yhtään vähentää tätä vaatetusta. Miten te muut olette ratkaisseet tämän ongelman vai olenko ihan yksin? :'(

Mulla ap:n kuvailema ongelma. Tuntuu, että ulkonäköni vaikuttaa moniinkin asioihin: palveluun, se joko on helvetin hyvää tai sitten minua kohdellaan typeränä bimbona.
Tuntuu, että saan pälyileviä katseita puistossa, mietin että ajattelevatkohan tavallisen näköiset äidit että olen pinnallinen paska, kun olen jaksanut laittautua ja olen kaunis, laiha. En tiedä. Ja se on lähes satavarmaa, että jos joku tuntematon mies tulee juttusille, saa olla varuillaan. Pimpsaa vain yritetään. Tuntuu että oma mies on ainoa miespuolinen jonka kanssa voi jutella niin ettei koko ajan ole suurin piirtein nollat taulussa...

Ja tasan aion pitää kesävaatteita. Tässä muutaman päivän aikana olen saanu jo useamman viikon edestä vislauksia ja "pasmat sekaisin" reaktioita aiheutettua...

olin kerrankin piilarit päässä kuukausi takaperin, ja bussikuski oli tauolla pysäkillä missä odottelin toista bussia. olin siinä silmät kiinni kohti aurinkoa, ja sitten tulee bussikuski kysymään että anteeksi, pitääkö siirtää bussia ettei ole auringon edessä B)

Mulle tapahtui Pariisissa huvittava juttu kun joku mallibongari ois vienyt mut väkisin koekuvauksiin. Sanoi että mulla olis varma tulevaisuus mallimaailmassa. Siinä yritin selittää että mieluummin jatkan opintojani lääkiksessä:-)
Mulla sama ongelma kuin ap:lla, mutta en anna sen enää häiritä. Loppuu sitten viimeistään kun tarpeeksi ikääntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Se on vaan sanonta.... tuli vaan mieleen.

Tottakin, tunnen useita joilla hyvännäköisyys mennyt päähän. Kun on perhe, niin arvomaailma kuitenkin hieman eri, kuin sinkuilla. Ei sillä ulkonäöllä saa kaikkea =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä?????

Ja te tavikset ja rumat olette aina ihania? Niinkö? :D Kyyl...

Ai sinä olet kaunis, ja muut taviksia ja rumia? Joko tämä on provo, tai sulla ei oo kaikki inkkarit kanootissa.

En niin ole sanonut, että kaikki muut olisivat taviksia ja rumia. En varmastikaan ole ainoa kaunis ja kauniimpia löytyy. Mutta se pitää aina tulla muistuttamaan, että on LÄHES mahdotonta, että samasta paketista löytyy hyvännäköisyys ja mukava ihminen...? :

Ei se vielä nuorena mitään kun vielä mummonakin on kaunis ja nuoren näköinen. Puolta nuoremmat miehet yrittävät kilvan iskeä, eivät usko kun ikänsä ja mummotettavien määrän sanoo.
No, kasikymppisenä kait jo alkaa olla ryppyjä ja alkaa näyttämään vanhemmalta. Tosin on niin kauniita vanhuksiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä?????

Ja te tavikset ja rumat olette aina ihania? Niinkö? :D Kyyl...

Ai sinä olet kaunis, ja muut taviksia ja rumia? Joko tämä on provo, tai sulla ei oo kaikki inkkarit kanootissa.

En niin ole sanonut, että kaikki muut olisivat taviksia ja rumia. En varmastikaan ole ainoa kaunis ja kauniimpia löytyy. Mutta se pitää aina tulla muistuttamaan, että on LÄHES mahdotonta, että samasta paketista löytyy hyvännäköisyys ja mukava ihminen...? :
Jaa, kyllä mä tunnen ihmisiä jotka on kauniita sekä ulkoa, että sisältä. Ja ne ihmiset tunnistaa siitä, ettei oma tai muiden ulkonäkö ole pääasia.

Mutta hei, sinun kauneutesi on niin häikäisevää, että et edes pysty elämään normaalia elämää! Joten kyllä sulla joku pakkomielle omasta ulkonäöstäsi on. Et kuulosta kovin mielenkiintoiselta ihmiseltä.

sama ongelma ap:n kanssa. jos satun laittaa huulipunaa niin sitten viimeistään olen missin näköinen ja saan siitä huomauttelua.
joten vähäinen meikki pidettävä.
Itse kuitenkin rakastan meikkaamista se on kuin taidetta ja tykkään vaatteista ja niitä itse tehdäkkin joten en mihkään säkkiin halua pukeutua.
huomio on ihanaa mutta siihenkin kyllästyy ja haluaisi välillä liikkua näkymättömänä

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
sama ongelma ap:n kanssa. jos satun laittaa huulipunaa niin sitten viimeistään olen missin näköinen ja saan siitä huomauttelua.
joten vähäinen meikki pidettävä.
Itse kuitenkin rakastan meikkaamista se on kuin taidetta ja tykkään vaatteista ja niitä itse tehdäkkin joten en mihkään säkkiin halua pukeutua.
huomio on ihanaa mutta siihenkin kyllästyy ja haluaisi välillä liikkua näkymättömänä

Hei! ongelmaasi on ratkaisu!! pue Burkha!!!! ei kuule kukaan jää ihmettelemään kauneuttasi ja törmäile tolppiin

Yhteistyössä