Muilla sama harrastus? Kierretään kirppareita ja ostetaan huutonettiin myyntiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen kanssa yhteinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehen kanssa yhteinen

Vieras
Monesti löytyy parilla eurolla juttuja joista huutonetissä saa 20-50e, kirppikselle tää 2e on ihan ok hinta

Kun tietää mitä kannattaa ostaa niin saa tosi hyvät voitot

Viimeisin ostos oli 12e maksava takki josta saa 40e

Sitä ennen ostettiin 45e maksava juttu ja myytiin se 100 eurolla.

Tää on meidän työttömien harrastus, rahaa ei muuten olis kuin työmarkkinatuki, melkein joka päivä käydään paikalliset kirpparit läpi ja aina jos lähdetään jonnekkin muualle niin käydään siellä kirpparilla

Toki itselleenkin löytyy kaikenlaisia juttuja samalla.

Kiva harratus kierrellä noita ja samalla tienaa rahaa, ihana tunne kun löytää jonkun jutun mistä tietää saavansa kunnon voiton :)

No eipä sieltä nyt NIIIN paljon niitä myytäviä kuitenkaan löydy, meitä on kuitenkin kaksi jotka niitä ostelee.

Tästähän olis kyl kiva tehdä ihan oma yritys mutta mites se toimii kun kirppareilta ostaa? Sit vois ihan täyspäiväisesti kierrellä jopa eri paikkakunnilla :)

Mikäs siinä, ihan kiva juttu ja juuri kun on työtön niin ei ollenkaan huono tapa käyttää aikaansa. Tietysti jos matkat kirppareille on pitkät niin äkkiä menee voitot bensoihin.
Ja niinkuin sanoitkin, pitää osata katsoa mistä saa hyvän hinnan, muutoin jää romuksi kotiin.

Teette palvelumuotoista toiminnasta. Eli asiakas kertoo mitä hän on vailla ja te kierrätte kirpparit hakemassa sitä. Ostatte hintaan x ja toimitatte asiakkaalle. Palvelun hinnaksi määräyty siis vaihteleva summa riippuen tuotteen ostohinnasta sekä ajasta,jonka käytätte sen etsimiseen.

Aikoinaan kun meillä oli tiukkaa teimme paljon sitä, että ostimme kirpuilta mm. vanhoja huonekaluja, kunnostimme ja koristemaalasimme ja myimme sitten eteenpäin.
Sama vaatteiden kanssa.

Siitä sai joonkin verran tienestiä, mielekästä tekemistä ja arvokkaan tunteen, että vaikutti itse asioihinsa.

:)

Ei ihan. Alkuosa menee kyllä oikein eli mä kierrän kirppareita ja huutokauppoja - ja ostan. Mutta en mä mitään myy eteenpäin. Mä keräilen kaikkea mieluista, vanhaa. Jos alkaa olla liikaa ja jostain raaskii luopua, niin mä lahjoitan eteenpäin tutuille - tai annan kirkon kirpparille. :)

Yhteistyössä