muilla rinnat kipeät ja turvonneet ennen menkkoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
viikkoa ennen aina rinnat kipeytyy ja turpoaa. ennen ei ole ollu, huomannu vasta viimeisen puolen vuoden aikana tän tulleen.

muilla samaa ongelmaa?? ei ole yhtään kiva kun järkyn kipeät rinnat ja liivien pitäminen sattuu.

kipeytyy ja turpoaa heti ovulaation jälkeen ja kipeet siihen asti kunnes menkat alkaa. sitten ne taas muuttu rusinaksi eikä ole enään kipeet. joka ikinen kk toivon aina olevani raskaana tuon oireilun perusteella.

Samat oireet, ärsyttävää. Rintaliivit käy aina pieneksi menkkojen alla ja muutenkin turpoan ällöttävästi. Menkkojen jälkeen olen taas solakoimmillani ja iho hehkuu, siitä mä pidän. Kunnes taas alkaa homma alusta. Rintoja tosiaan pakottaa inhottavasti ja eivät mahdu liiveihin ja muutenkaan vaatteet päälle, kun turvottaa niin perkeleesti. Liikuntaa turha haaveilla harrastavansa vähän ennen menkkoja, kun sattuu niin paljon. Turhauttavaa.

Mulla kanssa rinnat turpoavat, ovat kosketus arat, kuumat (ihna kuin olisi tulehtuneet). Kaikki hipaisusta lähtien sattuu.... Ja turvotus on kanssa omaa luokkaansa....

Täällä sama homma!!! Ovulaation jälkeen alkaa rinnat kipeytyä ja mitä lähemmäs kuukautiset tulevat, sen kipeämmät on rinnat :( Ja tää on alkanut n. puolenvuoden sisällä, sitä ennen ei koskaan olleet rinnat kipeät ennen kuukautisia. ikää mulla 35, joten voiko tää nyt olla jotain iän mukanaan tuomia hormooni muutoksia??!!

Kyllä n.viikko ennen menkkoja rinnat turpoo,ei mahu liiveihin ja ovat kuumat,mutta halut ovat kovimmillaan silloin. Olen oikein hirviö,kun haluaisin seksiä koko ajan 24/7

Kyllä n.viikko ennen menkkoja rinnat turpoo,ei mahu liiveihin ja ovat kuumat,mutta halut ovat kovimmillaan silloin. Olen oikein hirviö,kun haluaisin seksiä koko ajan 24/7
Etpä ole ainoa. Näin on mullakin. Liivit liian pienet ja seksiä vousin koko ajan harrastaa .vaatimalla vaadin sitä, jos mies ei haluu. Joskus,olisin valmis vaikka sektailemaan jonkun muunkin kanssa jos ukko ei haluu. Tällöin on saatava sitä seksii. En ole kyllä vielä pettänyt.

Yhteistyössä