Muilla ollut tällaista "flunssaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Nenä on VÄHÄN tukkoinen, ei siis edes kunnon nuhaa. Mihinkään ei koske, mutta olo on JÄRJETTÖMÄN väsynyt. Välillä on kuumeinen olo,mutta ei kuumetta.

Niin ja en ole raskaana.

Muuttuuko tämä tästä kunnon flunssaksi vai kituutetaanko tässä päivätolkulla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi hemmetti. Hommat on ihan rempallaan kun ei vaan JAKSA! Tulis nyt kunnolla ja lähtis sitten pois.. 1,5 viikkoa kuulostaa liian pitkältä ajalta sairastaa :(

Mulla on sama. Viimeviikon olin aivan yliväsyny koko viikon. To tuli kamala yskä, pe alko nenä vuotaan ja koko vkl:n makasin vaan ku niin huono olo, kuumetta ei oo ollu. Mulle ei nykyään nouse kuume enää. Nyt alkaa olla jo vähän siedettävämpi oli, koulusta kylläkin oon tänää ainaki pois vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi hemmetti. Hommat on ihan rempallaan kun ei vaan JAKSA! Tulis nyt kunnolla ja lähtis sitten pois.. 1,5 viikkoa kuulostaa liian pitkältä ajalta sairastaa :(

Mulla on sama. Viimeviikon olin aivan yliväsyny koko viikon. To tuli kamala yskä, pe alko nenä vuotaan ja koko vkl:n makasin vaan ku niin huono olo, kuumetta ei oo ollu. Mulle ei nykyään nouse kuume enää. Nyt alkaa olla jo vähän siedettävämpi oli, koulusta kylläkin oon tänää ainaki pois vielä!

Mulla ihan sama! Törkeä väsymys koko viimeviikon ja pe illalla alko nenä vuotaa. Nyt jäljellä kamala yskä ja räkää jokapaikassa. Väsymys mieletön vieläkin:/

Yhteistyössä