Saimme tänään kuulla, että pojallamme (täytti juuri 3v) on kaikki nivelet yliliikkuvia (polvet, lonkat, sormet, nilkat..) Saa tukipohjalliset, puolen vuoden välein kontrolli.
Pitääkö olla peloissaan/huolissaan?
Meillä on jättitrampoliini, jossa ei saisi nyt pomppia. Myös jalkapalloa piti alkaa pelaamaan ja sekin olisi nyt fysioterapeutin mukaan jätettävä. Liikunnasta sallittujen listalle jäi vain pyöräily ja uinti. Mua itkettää nyt.
Pitääkö olla peloissaan/huolissaan?
Meillä on jättitrampoliini, jossa ei saisi nyt pomppia. Myös jalkapalloa piti alkaa pelaamaan ja sekin olisi nyt fysioterapeutin mukaan jätettävä. Liikunnasta sallittujen listalle jäi vain pyöräily ja uinti. Mua itkettää nyt.