Ä
äiti
Vieras
tytöllä ollut itkuisuutta, en tiedl johtuuko hampaista, onko kipeä vai uhmaa vai mitä.
Pissassa oli pistävä haju ja koetti alapäätä "hinkata" ja raapia, alapää punainen.
Käytiin eilen lääkärissä(nuori sijainen) joka oli koko asiasta ihan pihalla.
Oli laittamassa jo anttarikuuria päälle, sitten olikin laittamassa meitä sairaalaan
punktioon ja kun sai vihdoin lastenlääkärin kiinni niin tämä totesi että ei voi olla
virtsistä koska ei ole kuumetta ja testi vain yhdellä plussalla eli seurantaan.
Eilen siis otettiin pussipissa missä oli valkosolut yhdellä plussalla. Tänään otettiin
uusi pussipissa missä oli punasolu yhdellä plussalla(muttei valkosolua).
Viljely valmistuu tiistaina.
Kun soittelin tuloksia niin hoitaja kovasti varoitteli että jatkuvaa seurantaa(tottakai!)
ja kun kysyin (tuntui näin maallikolle niin epäselvätä. Käski ottaa vielä ylös että
sekafloora e3-e4) että voiko tuo viitata että jotain pahempaakin vialla niin
sanoi vaan että hyvä sekin tiedostaa että tuo on aina oire jostain. Eli jos vkl:n aikana
tulee kuumetta tai kipuja niin polille heti, muuten odottamaan tiistaita.
Nyt mä oon ihan kauhuissani että mikä meidän pienellä on!
onko muilla vastaavia
kokemuksia? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista!!!
Pissassa oli pistävä haju ja koetti alapäätä "hinkata" ja raapia, alapää punainen.
Käytiin eilen lääkärissä(nuori sijainen) joka oli koko asiasta ihan pihalla.
Oli laittamassa jo anttarikuuria päälle, sitten olikin laittamassa meitä sairaalaan
punktioon ja kun sai vihdoin lastenlääkärin kiinni niin tämä totesi että ei voi olla
virtsistä koska ei ole kuumetta ja testi vain yhdellä plussalla eli seurantaan.
Eilen siis otettiin pussipissa missä oli valkosolut yhdellä plussalla. Tänään otettiin
uusi pussipissa missä oli punasolu yhdellä plussalla(muttei valkosolua).
Viljely valmistuu tiistaina.
Kun soittelin tuloksia niin hoitaja kovasti varoitteli että jatkuvaa seurantaa(tottakai!)
ja kun kysyin (tuntui näin maallikolle niin epäselvätä. Käski ottaa vielä ylös että
sekafloora e3-e4) että voiko tuo viitata että jotain pahempaakin vialla niin
sanoi vaan että hyvä sekin tiedostaa että tuo on aina oire jostain. Eli jos vkl:n aikana
tulee kuumetta tai kipuja niin polille heti, muuten odottamaan tiistaita.
Nyt mä oon ihan kauhuissani että mikä meidän pienellä on!
kokemuksia? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista!!!