Muilla kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna89

Jäsen
30.06.2009
227
0
16
Rinnat on kipeät,vaikkei niihin koske,nännit on arat ja sitten on pieni kysymys onko kenelläkään ollut raskauden alussa tämmöistä oiretta mitä mulla on:Eli onko kellään muulla nännipihojen alueella sellasia vaaleita näppyjä,ihan ku ois jotain rasvanäppyjä..? Ja voiko viitata raskautumiseen? Huomasin vasta nytten että mulla on tuommoisia ja ennen ei ole ollut,eli ne on melkein vasta tullut.. :snotty: |O

Itse samaa kyselin jokunen viikko sitten, ja mulla ne oli selvä raskausoire (nännit arat, ja niissä sellasia kuvailemiasi näppyjä ) Harmi vaan, ettämeillä ei toinen jaksanut kiinnittyä kunnolla. Mutta toivotaan, että sulla se tarkottais ihan onnistunutta raskautta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Itse samaa kyselin jokunen viikko sitten, ja mulla ne oli selvä raskausoire (nännit arat, ja niissä sellasia kuvailemiasi näppyjä ) Harmi vaan, ettämeillä ei toinen jaksanut kiinnittyä kunnolla. Mutta toivotaan, että sulla se tarkottais ihan onnistunutta raskautta :)

Kiitoksia Kristen,kiva kuulla,otan osaa teille että pikkuinen ei jaksanut kiinnittyä
:( mullakin on 3kk sitten ollut keskenmeno ja toista lasta yritetään jälleen.Toivotaan että se olisi se raskauden oire. :) :flower:

Yhteistyössä