muilla kipeitä harjotussupistuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DuBbEl-MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DuBbEl-MaMa

Jäsen
16.12.2006
178
0
16
Odottelen tässä toista poikaani ja viikot 39 tasan.ollu jo usen viikon kipeitä supistuksia,osaks varmaan sitkeen pissatulehduksen takia...ja toinen kuuri jo siihen päällä :( kerran jo olin sairaalass yön kumeni kivut ylimut sain piikin ni loppu supistukset.sen jälkeen oon pari kertaa meinannu taas lähteä ku on tuntitolkulla sattunu...limatulppa irtos jo viikko sitte mutta ei tuu poika ei :( eka synty 38+3.onks muillatällASIA suht kipeitä supistusjaksoja??7 tuntia lauanataina sattu ja koko juhannusaaton oli tuskaa.alkaaolla tää mamma jo niin puhki ettei jaksa oian synnyttää...!

Mulla RV 39+4 ja edellisviikon sunnuntaina oli 6,5h tosi kipeitä supistuksia ja sitä seuraavana maanantaina 4 h taas. Kummallakin kerralla olin jo aivan valmis lähtemään synnyttämään, niin kovia olivat, ennen kuin sitten suihkussa laimenivat. Nyt on kahtena yönä kipeet supistukset häirinnyt yöunta ja mä alan myös olla tosi kypsä tähän. Ajoittain pitkin päivää tullu tuon sunnuntain jälkeen yksittäisiä kipeitä supistuksia noiden kivuttomien lisäksi. Mua kovasti kiinnostaisi, että edistääkö nää tota kohdunsuun tilannetta mitenkään vai ei. Alkaa usko jo mennä, että tässä ikinä synnytetään! |O

Mulla nyt raskausviikot 41+1 ja ollut kipeitä supistuksia melkein pari viikkoa. Viikoilla 39+4 kävin sairaalassa seurannassa ja olin pari tuntia eikä sinä aikana kohdun suulla tapahtunut mitään muutoksia. Oli mennessä auki 3 cm... Muutama päivä sitten olin taas valmis menemään synnyttämään, mutta supistukset loppuivat usean tunnin keston jälkeen yöllä. Nyt ootellaan sitten ensi tiistaita, kun on aika varattuna äitiyspolille, jos sitä ennen ei tapahdu mitään.

"kiva" että opn kohtalotovereita :saint: toivottavasti teillä alkaa jo tapahtua kohta!itte nyt viikoilla 39+4 ja oli tossa pari päivää ettei oiekin mitään tuntunu ja nyt taas ihan tuskaa :'( yö meni valvoen ja tänään aamupäivällä pitkään supisyteli,taas oli hiljasta ja nyt taas alko...ja alkaa jo tulla stressi,että millon sitä sitte lähtee ettei kotin synny.. :( ja välillä tuntuu että tulee vaan menkkakivun laisia tuntemuksia eikä ees masu mee kovaks?onks muilla näin?

Mulla on ainakin päivittäin sellaista menkkakivun tapaista kipua vatsassa, ja tuntuu jotenkin kiristävän tai puristavan, mut masu ei mene kovaksi. Luulen et supistuksia nekin on. En tiedä näistä niin paljon kun esikoista odottaessa ei juurikaan ollu supistuksia ennen kuin synnytys käynnistyi.

Pauzi ja papunen 34+6

Minulla on ollut näitä kipeitä supistuksia jostain viikolta 31+ lähtien. Huomenna tulee täyteen 36 viikkoa ja viime vkl äitipolilla lääkäri katsoi, että kohdunsuu oli sormelle auki ja kanavaa jäljellä 2cm. Edelleen kipeät supistukset jatkuu päivittäin. Vauva on myös jo laskeutunut ajat sitten.

Toivottavasti ei menisi enää kovin kauaa.. tai ei ainakaan yli lasketun ajan.

Piipa rv 36+0 (esikoinen tulossa)

Yhteistyössä