Muilla käsi turvonnut ja punainen possupiikistä??? Kauanko kesti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juu, yritin hakea haulla, mutta en löytänyt kuin pari vastausta. Sain eilen piikin aamupäivällä, eilen ei mitään oireita, tänään ollut kammottava olo, lmpöä, pää kuin haminan kaupunki, välillä huimannut ja täydellisesti veto pois, käsi on tosi arka ja siinä on 8cm punainen iso paukura ja turvonnut, onko normaalia?? Kauanko teillä kestänyt vastaavat oireet?? Kiitos asiallisista vastauksista.

Mulla kanssa otettu eilen aamulla. Eilen illalla ja yöllä oli kuumetta yli 38 ja en pystynyt liikuttamaan kättä tai riisuutumaan. Päivystys tiesi kertoa, että lämpöily (tai korkakin kuume) ja kipu kädessä voi jatkua useita päiviä. Lisäksi voi olla sellainen tosi vetämätön olo.

Aluksi oli piston kohdalta käsi melko kipeä, sitten koko käsi ja vieläkin aristaa vähän. Mulla siis jo perjantaina otettu rokote, lauantai aamusta asti ollut kuumetta, lihaskipua ja nyt sitten pari päivää ollut flunssa ja migreeni vielä päälle. Veto poissa jo useamman päivän.

Kuopuksella oli käsivarsi ihan todella turvonnut ja punainen, kun tuossa pari kuukautta sit sai rokotteen. Siis ihan jonkun perusneuvolapiikin, ei edes sikaa.
Kesti viikon verran.

Mulla ei ollut punoitusta tai turvotusta, mutta käsi oli todella kipeä seuraavan päivän. En pystynyt tekemään sillä oikeasti mitään, kohottaminenkin sattui.
Sitten helpotti.

Minä sain eilen molemmat piikit, illalla ja tänä aamuna tuntui hiukan kipua kun kurotteli jotain. Yöllä ehkä oli kuumetta, heräsin siihen että olin ihan hikinen (ja jatkoin saman tien unia ;) ). Nyt ei tunnu enää mitään paitsi silloin kun pistokohtia painaa. Mitään turvotusta tai punoitusta ei tullut.

(Sori, ei ehkä vastannut kysymykseesi.)

Mun tyttö sai eilen jalkaan sikainflu. piikin ja kyllä oli kipeä se jalka illan ja yön :( pistoskohtaa kuumotti ja oli hiukan turvonnut. Mutta tänään ei oo ollut enään mitään.

kaikille vastauksista, se on ihan hyvä tietää, että voi kestää useamman päivän, töihin en kyllä kykene menemään, hyvä kun jaksaa vessaan raahautua ja pesulle, mutta jos saisi ittensä kuntoon, ennenkun muut alkaa töissä sairastamaan, niin olisi sitten hyödyksi....

Mulle laitettiin molemmat influpiikit perjantaina, kausipiikin jälki oli pari päivää kipee ja hieman turvonnut , sikapiikin jälki on vieläkin hiukan arka ja jonkunlainen turvotus siinäkin on. Mulle on yleensä aina tullut rokotuksista punainen turvonnut pahkura, pahimmillaan kämmenen kokoinen ja ollut parikin viikkoa pisimmillään, joten aika hyvin nyt jo parantunut.

Viime keskiviikkona sain possupiikin ja käsi on vieläkin kipeä. Ensin alkoi ke iltana sillä et kättä ei pystyny nostamaan ku sattu niin saatanasti ja täysin kosketusarka tuo käsi on ollut sekä nukkuessa ei pysty nukkumaan niin et tuo käsi osuu mihinkään esim. tyynyyn. No nyt, kun päiviä on kulunut niin käsi on vieläkin punainen ja turvonnut pistokohdasta sekä ihan kosketusarka ja jotenkin pistokohtaa koko ajan kutittaa, mut ei pysty raapimaan ku se on kipeä.

Ei ole kyllä mukavat nämä rokotuksen jälkioireet!

Huimaus, lämpöily, nivel- ja lihaskivut ja voimattomuus kesti suunnilleen sunnuntaihin, sain rokotteen torstaina. Kädessä on edelleen sellainen puolikkaan pingispallon kokoinen kuuma ja kipeä pahkura, mutta nyt kättä voi jo käyttää ja nostaa.