Muilla iho joka ei tykkää pakkasesta!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Taas se nimittäin alkaa.. Iho ahavoituu ihan täysin sääristä ja käsistä. Rasvasin jo suihkun jälkeen kertalleen pari tuntia sitten ja nyt oli pakko taas.

Kesäsin mun ei tartte käyttää mitään rasvoja mut het kun asteet menee pakkasen puolelle ni voi *auts*.. Hirvee kirvely nytkin rasvauksen jälkeen.

Mitä rasvoja käytätte? Mulla ihan basic halpis rasvoja ja tuntuu että nyt olis pakko satsata johonkin kunnon rasvaan joka on tarkoitettu kuivalle iholle.

:wave:

Ritisee vaan käsien nahka, posket lehtää ja kutiaa kuivuudesta, jalat on suomuilla.

Mä pärjään Apobasen sinisellä ja käsiin Avenen tehorasvaa ja Favoran käsivoidetta

Apobasea juu apteekista, jos näet lääkäriä, pyydä resepti pumppupulloon, on halpaa niin. Ceralania meillä kans ollut, muksuillekin, mutta mä en tykkää kun on niin paksua ja vaikeeta levittää, tepsii kyllä, mutta jää inha talma.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Apobasea juu apteekista, jos näet lääkäriä, pyydä resepti pumppupulloon, on halpaa niin. Ceralania meillä kans ollut, muksuillekin, mutta mä en tykkää kun on niin paksua ja vaikeeta levittää, tepsii kyllä, mutta jää inha talma.

Kiitti tiedoista! Täytyy nyt tähän hätään hakee apteekista ensin tota abobasea. Ja kiitti vinkistä tohon pumppupulloon!!!

:flower:

http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=CERALAN+ILMAN+RESEPTI%C4&manufacturer=ORION

musta tämä kuivuu nopeasti

:wave: Naama kutisee ja kirvelee.Mun pärstään ei käy kuin tietyt rasvat kuten Aquatonale creme,ofin herkänihon sarjasta yö ja päivävoide ja vicyn yksi puteli.Tulis jo kesä niin ei tarvisi hullunlailla rasvailla

suosittelen suihkun jälkeen märälle iholle Ceridal lipolotionia ja muuten tuota monien kehumaa Ceralan voidetta. Nuo meillä pelittäneet todella hyvin, nii ja tuo Bepanthen voide on myös hyvää, varsinkin huulilla lyömätön!

olen atoopikko ja nuo Ceridal ja Ceralan sopii siis atoopikoille, toki toiselle sopii toinen ja toiselle joku muu. Kasvovoitteeksi paras on minulla ollut Vichyn S2(joku tollanen se oli, vielä ei ole tälle talvelle tarvinnut ostaa) talvisin, mutta en ole varma onko ne menneet muuttaan noita nimiä Vichyllä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Taas se nimittäin alkaa.. Iho ahavoituu ihan täysin sääristä ja käsistä. Rasvasin jo suihkun jälkeen kertalleen pari tuntia sitten ja nyt oli pakko taas.

Kesäsin mun ei tartte käyttää mitään rasvoja mut het kun asteet menee pakkasen puolelle ni voi *auts*.. Hirvee kirvely nytkin rasvauksen jälkeen.

Mitä rasvoja käytätte? Mulla ihan basic halpis rasvoja ja tuntuu että nyt olis pakko satsata johonkin kunnon rasvaan joka on tarkoitettu kuivalle iholle.
mulla on atooppinen ihottuma ja just pakkasilla pahimmillaan ja kesällä ainostaan jos iho hikoaa tulee ihottumaa mulla voiteena decubalia.

vielä tuosta Ceridalin lipolotionista, sen teho tulee todellakin parhaiten esiin, kun laittaa kostealle iholle. Toki voi kuivallekin laittaa, mut jotenkin imeytyy parhaiten ja kosteuttaa parhaiten noin käytettynä.
Meillä koko perhe on atoppikkoja ja miehellä taas on sit omat rasvat omien mieltymysten mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vielä tuosta Ceridalin lipolotionista, sen teho tulee todellakin parhaiten esiin, kun laittaa kostealle iholle. Toki voi kuivallekin laittaa, mut jotenkin imeytyy parhaiten ja kosteuttaa parhaiten noin käytettynä.
Meillä koko perhe on atoppikkoja ja miehellä taas on sit omat rasvat omien mieltymysten mukaan.

Meillä kanssa atoopikkoja lapset ja minä muuten vaan tällainen talvi-ihoinen. Lipolotionia meilläkin käytetty lapsiin, tepsii, mutta mua se mälväsyys ällöttää. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä kanssa atoopikkoja lapset ja minä muuten vaan tällainen talvi-ihoinen. Lipolotionia meilläkin käytetty lapsiin, tepsii, mutta mua se mälväsyys ällöttää. :whistle:

juu tuo Ceralan vaatiiki todella kuivan ihon, että hyvin saman tein imeytyy. Normaalille iholle jää hetkes ns. lilluun ihon pinnalle. Ei terve normaali iho tarvii nuin tehokasta ainetta, mutta atoopikon iholle loistava.

oriflamen tendercare autto mulla kun mikään muu ei tehonnu. Se on nimensä mukaan kyllä ihmevoidetta, ja sitä voi käyttää huuliin ja kovettumiin ja mihin vaan,myös koiran tassuihin!!

Yhteistyössä