Muilla hajamielisiä koululaisia?

Tämäkin Menee Ohi

Aktiivinen jäsen
26.06.2007
2 207
0
36
Hitsin hitsi kun sapettaa taas!!!!

Poika on viidennellä. Hukkas tänään 10e jonka annoin välipalakortin ostoa varten! Oli myös hukannut pyöräilykypäränsä tässä männäpäivinä eikä mitään havaintoa milloin tai minne :/

Hän on aina ollut vähän taivaanrannan maalari. Ekalla luulin että hän unohtaa veilä päänsä joku päivä jonnekin, kun sadetakki jäi sateella kouluun(vaikka satoi kaatamalla koko matkan hän ei huomannut puuttuvaa elementtiä), läksyt jäi kouluun, kirjat kotiin ,penaali kotiin tai kouluun ja välillä lähti ilman reppua kouluun. Pakkasella hän saattoi unohtaa toppatakkinsa jonnekin jne.

Retkellä hän unohti retkireppunsa heti ekaan paikallisjnaan, jossa oli jätskirahat, eväät, sadetakki, kotiavaimet...

Poika on muuten tavattoman fiksu ja sosiaalisilta taidoiltaan lahjakas. Hänellä on hyvää tilannehuumoria ja on kaikin puolin hieno kaveri.

Mutta tämä hajamielisyys!!!!!! |O |O

Juu ei tod ole mitään diagnoosia, olen itse kouluttautunut kasvatusalalle ja tiedän melko paljon noista eri oireyhtymistä.

Hän on vain hajamielinen, aika ajoin enemmän ja toisinaan vähemmän. Varmaan nyt kun on ensimmäinen ihastus, jossa saa vielä vastakaikua, laittaa nuo ajatukset harhailemaan :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Juu ei tod ole mitään diagnoosia, olen itse kouluttautunut kasvatusalalle ja tiedän melko paljon noista eri oireyhtymistä.

Hän on vain hajamielinen, aika ajoin enemmän ja toisinaan vähemmän. Varmaan nyt kun on ensimmäinen ihastus, jossa saa vielä vastakaikua, laittaa nuo ajatukset harhailemaan :D :heart:

Kaikki ovat toisinaan lahopäitä. Joskus sen huomaa paremmin, kun tavarat katoavat. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Pikadiagnoosina add ;)

Toiset hukkaisivat päänsäkin, ellei se olisi kunnolla kiinni
.
Puhut varmaan mun junnusta :laugh: Mutta tosiasiassa junnukin on parissa viime vuodessa muuttunut ihan mielettömästi ja mä hukkaan meillä nykyisin enemmän tavaroita kuin se.

Nuoret on usein uppoutuneita omaan kauniiseen maailmaansa. Minä olisin varmaan lapsena saanut add-diagnoosin, niinkuin nyt tyttäreni (diag. vähän epäselvä vielä adhd/add) Minun sukupolveni sai rauhassa koheltaa..me oltiin vain tuhmia ja tyhmiä. Tai sitten vain lapsia. Ymmärrän täysin, että on hyvä kun saa diagnoosin -mutta silti pieni vihainen akka huutaa sisimmässäni: "Nykyään vaaditaan liikaa ihan kaikilta, kaikki erilainen pitää tutkia -lapset eivät ole enää lapsia -kaikki remuaminen on KIELLETTYÄ. Kuin Vilijonkan kotona!" :D

Juu ei tulis meileenkään laittaa mihinkään tutkimuksiin-maalaisjärki sallittu. Ihminen on inhimillinen, toiset on pedantteja, toiset lahopäitä :D Ja äitiinsä on poika tullu, nuorempana hukkasin kaiken ja koko ajan :ashamed:

Mun esikko aika lailla samanlainen, tosin nyt kolmannen luokan alussa on pientä parannusta nähtävissä. Ekalla ja tokalla unohtui kaikki mahdollinen. Välillä koulussa saattoi olla kolmekin takkia, läksyt unohtuivat, kynät hävisivät yms..nykyisin on tuntunut vaan penaalin olevan jatkuvasti väärässä paikassa. Kovasti on kyllä itsekin tsempannut ettei unohtelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Hitsin hitsi kun sapettaa taas!!!!

Poika on viidennellä. Hukkas tänään 10e jonka annoin välipalakortin ostoa varten! Oli myös hukannut pyöräilykypäränsä tässä männäpäivinä eikä mitään havaintoa milloin tai minne :/

Hän on aina ollut vähän taivaanrannan maalari. Ekalla luulin että hän unohtaa veilä päänsä joku päivä jonnekin, kun sadetakki jäi sateella kouluun(vaikka satoi kaatamalla koko matkan hän ei huomannut puuttuvaa elementtiä), läksyt jäi kouluun, kirjat kotiin ,penaali kotiin tai kouluun ja välillä lähti ilman reppua kouluun. Pakkasella hän saattoi unohtaa toppatakkinsa jonnekin jne.

Retkellä hän unohti retkireppunsa heti ekaan paikallisjnaan, jossa oli jätskirahat, eväät, sadetakki, kotiavaimet...

Poika on muuten tavattoman fiksu ja sosiaalisilta taidoiltaan lahjakas. Hänellä on hyvää tilannehuumoria ja on kaikin puolin hieno kaveri.

Mutta tämä hajamielisyys!!!!!! |O |O [/q Tämä kuulosti aivan omalta pojaltani, olenkin jo ihmetellyt onko meidän junnu ainoa...

Yhteistyössä