Muiden kokemuksia kaipailen!!!! HARTAN yhdistelmävaunut ja niiden tilaaminen Saksasta *asialla pieni kiirus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso maha jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso maha jo

Vieras
Heips!

Vauvan laskettuaika lähenee vinhaa vauhtia ja tällä äiskällä ei ole vieläkään vaunuja... Mies ei töidensä takia ehdi vaunukauppoja kiertelemään ja mulla meni eilen hermot! Pelkään (ja toki toivon ehkä enemmän) että synnytys on pian käsillä ja kaikki isommat valmistelut ihan vaiheessa. Pitäisi edes ne vaunut saada valmiiksi kotiin odottamaan.

Mä olen kauemman aikaa miettinyt joko Hartan tai Teutonia yhdistelmiä ja koettanut katella niitä noista nettikaupoista. Eilen tein laskelmia, että vaikka kuinka vertaa - Saksasta saisi halvimmalla.

Siis minkälaisia kokemuksia on esim. Hartan yhdistelmistä? Jotenkin tämä vaihtoehto houkuttaisi enemmän. Lähinnä olen katellut sitä Hartan Topline CL-mallia.

Ja sitten tuo Saksasta tilaaminen. Mulle on jäänyt se kuva, että sekin juttu toimii. Onko mielikuvani oikea? Oletteko maksaneet suoraan luottokortilla vai Paypal'in kautta?

Viimeksi katoin Pingpong'in sivuja ja ymmärsinkö oikein, ettei toimituskulujakaan tulisi, kun ostokset ylittäisivät 300 euroa?

Vastauksista kiittäen =)

Muuhun en osaa kommentoida, kuin että jos sulla on ne Paypal-tunnukset, niin käytä niitä. Luottokortin numeroa ei missään tapauksessa kannata ryhtyä jakelemaan ympäri maailmaa, vaikka luotettava kauppa olisikin kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Muuhun en osaa kommentoida, kuin että jos sulla on ne Paypal-tunnukset, niin käytä niitä. Luottokortin numeroa ei missään tapauksessa kannata ryhtyä jakelemaan ympäri maailmaa, vaikka luotettava kauppa olisikin kyseessä.

Joo Paypal'ia olen käyttänyt ja ollut siihen tyytyväinen.

Meillä on perityt Hartanit. Malli taitaa olla just Topline. En voisi olla tyytyväisempi, vaikka jo vanhat ovatkin, sillä kaikki toimii näppärästi, vars. heittoaisasta on paljon hyötyä. Laadusta kertoo sekin, että 6 v vanhat kärryt on kaikinpuolin kuin uudet.

Meidän perhe on aina käyttänyt luottokorttia nettijutuissa. Eurooppaa kauempaa ei olla tilattu, enkä just pingpongiä ole koskaan käyttänyt, mutta esim Saksassa monia muita. Tyypillistä on juuri se ettei tule edes toimituskuluja mikä on ällistyttävää! Luottokortilla maksaminen on laillisissa ja tunnetuissa palveluissa täysin turvallista, koska luottoyhtiöt kantavat riskin siitä jos maksussa menee jotain vikaan. Ei ole kyllä koskaan mennyt, vaikka me ollaan varattu /maksettu luottokortin numerolla satoja tavaroita, juna- ja lentomatkoja, hotelliöitä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Reg' dich nicht so an:
Meillä on perityt Hartanit. Malli taitaa olla just Topline. En voisi olla tyytyväisempi, vaikka jo vanhat ovatkin, sillä kaikki toimii näppärästi, vars. heittoaisasta on paljon hyötyä. Laadusta kertoo sekin, että 6 v vanhat kärryt on kaikinpuolin kuin uudet.

Meidän perhe on aina käyttänyt luottokorttia nettijutuissa. Eurooppaa kauempaa ei olla tilattu, enkä just pingpongiä ole koskaan käyttänyt, mutta esim Saksassa monia muita. Tyypillistä on juuri se ettei tule edes toimituskuluja mikä on ällistyttävää! Luottokortilla maksaminen on laillisissa ja tunnetuissa palveluissa täysin turvallista, koska luottoyhtiöt kantavat riskin siitä jos maksussa menee jotain vikaan. Ei ole kyllä koskaan mennyt, vaikka me ollaan varattu /maksettu luottokortin numerolla satoja tavaroita, juna- ja lentomatkoja, hotelliöitä jne.

Ihana kuulla noin hyviä kokemuksia ko. mallista =) Sitä mä jäinkin tässä miettimään tuosta maksamisesta, että jos tulee jotain häikkää - niin silloin olisi ehkäpä helpompi asioida suoraan luottoyhtiön kanssa. Paypal on toimiva juttu myös, mutta sitä en tiedä miten siellä toimii esim. maksun palauttaminen, jos tilatun tavaran toimituksessa ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Iso maha jo:
Alkuperäinen kirjoittaja Reg' dich nicht so an:

Ihana kuulla noin hyviä kokemuksia ko. mallista =) Sitä mä jäinkin tässä miettimään tuosta maksamisesta, että jos tulee jotain häikkää - niin silloin olisi ehkäpä helpompi asioida suoraan luottoyhtiön kanssa. Paypal on toimiva juttu myös, mutta sitä en tiedä miten siellä toimii esim. maksun palauttaminen, jos tilatun tavaran toimituksessa ongelmia.

Mulla on kanssa sellainen käsitys, että rahan palauttaminen ym. on luottokorttimaksuissa helpompaa. Ei tosin ole sellaista tilannetta vielä tullut vastaan.

Yhteistyössä