Elikkäs mä tos leivoin pätkis muffinseja ja ajattelin ne sokerikuorrutteella koristella, mutta tarjoilen ne vasta sunnuntain synttäreillä niin kannattaako vielä koristella ja säilytänkö huoneenlämmössä vai jääkaapissa, että maistuis parhaimmalta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Elikkäs mä tos leivoin pätkis muffinseja ja ajattelin ne sokerikuorrutteella koristella, mutta tarjoilen ne vasta sunnuntain synttäreillä niin kannattaako vielä koristella ja säilytänkö huoneenlämmössä vai jääkaapissa, että maistuis parhaimmalta...
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Elikkäs mä tos leivoin pätkis muffinseja ja ajattelin ne sokerikuorrutteella koristella, mutta tarjoilen ne vasta sunnuntain synttäreillä niin kannattaako vielä koristella ja säilytänkö huoneenlämmössä vai jääkaapissa, että maistuis parhaimmalta...
kerron sit heti kun olet laittanu kyseisten muffinssien ohjeen!!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myöhemmin, sokerikuorrutus vetistyy helposti pitkässä säilytyksessä. Minusta tuollaiset leivonnaiset säilytetään huoneenlämmössä kuten leipäkin, joku toinen voi olla muuta mieltä, mutta minusta se vaikuttaa makuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Elikkäs mä tos leivoin pätkis muffinseja ja ajattelin ne sokerikuorrutteella koristella, mutta tarjoilen ne vasta sunnuntain synttäreillä niin kannattaako vielä koristella ja säilytänkö huoneenlämmössä vai jääkaapissa, että maistuis parhaimmalta...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Elikkäs mä tos leivoin pätkis muffinseja ja ajattelin ne sokerikuorrutteella koristella, mutta tarjoilen ne vasta sunnuntain synttäreillä niin kannattaako vielä koristella ja säilytänkö huoneenlämmössä vai jääkaapissa, että maistuis parhaimmalta...
![]()
Tässä tulee taas mieleen se ylistetty Salaman muffariohje, joista itsekin tein pätkisversionEilen se ainaki keikkui täällä ykkössivulla taas pitkästä aikaa.