Mua vituttaa nää päivät kun olen yksin lasten kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotonakakaroittenkanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotonakakaroittenkanssa

Vieras
Mies on palannut töihin ja mä homehun kotona. Mies voivottelee miten mä jaksan että hän ei ainakaan kestä olla yksin lasten kanssa. Mä yritän ja päästä takasin töihin ja silloin mieskin joutuisi joskus olemaan lasten kanssa yksinään kotona. Ottaa niin päähän. Ja ne jotka tulevat kommentoimaan että sitä se on lasten kanssa että niiden kanssa täytyy olla kotona, niin älkää vaivautuko tiedän sen tasan tarkkaan.

Eikö miehes ole lasten kanssa, että sä pääsisit lenkille tai jotain omaa aikaa viettämään? Vai onko se teidänkin perheessä vain miehelle sallittu etu?

En minäkään aina jaksa näitä päiviä täällä kotona. Välillä tympii kympillä ainaiset kotihommat ja lasten nahinat. Mutta mä pääsen kyllä tarvittaessa lenkille tai vaikka viikonlopuksi mökille kavereiden kanssa.

• Tykkää
Reactions: emmiina
Eikö miehes ole lasten kanssa, että sä pääsisit lenkille tai jotain omaa aikaa viettämään? Vai onko se teidänkin perheessä vain miehelle sallittu etu?

En minäkään aina jaksa näitä päiviä täällä kotona. Välillä tympii kympillä ainaiset kotihommat ja lasten nahinat. Mutta mä pääsen kyllä tarvittaessa lenkille tai vaikka viikonlopuksi mökille kavereiden kanssa.

Kyllä mä pääsen kun vaan lähden, en mä mieheltä kysy lupaa. Tai siis tottakai kerron että haluan lähteä ja hän saa olla sen hetken lasten kanssa. Jotenkin vaan nämä päivät kun ollaan lasten kanssa keskenään tunnen itseni todella yksinäiseksi. Ja kamala stressi siitä jos pääsen töihin että miten lasten hoito järjestyy yms. Vituttaa tällä hetkellä niin paljon että melkein itkettää.

Mitkäs teidän motiivit olivat lasten tekemiseen? Kilpaillaan siitä kumman vain ei tarvitse lasten kanssa olla? Etkö voi kääntää tuota iloksi? Voit itse aikatauluttaa arkenne, tehdä mitä huvittaa?

Ehkä jotain hyvää on siinä, että mies voivottelee miten jaksta. On niitäkin miehiä, jotka tulevat töistä rättiväisyneinä ja ihmettelevät miten vaimo ei jaksa paapoa, vaikka on saanut lomailla koko päivän lasten kanssa kotona !

Missä päin asutte ja minkä ikäiset on lapset? Keksisittekö päivisin jotain mukavaa puuhaa? Minäkään en tykännyt olla kotona kun lapsi oli vauva. Nyt kun ikää on 2 v. niin hänen kanssaan voi puuhailla vaikka mitä. Käymme kylässä, leikkipuistossa ja vaikka ihan kahdestaan kaupungilla lounaalla.

[QUOTE="aloittaja";26981505]Kyllä mä pääsen kun vaan lähden, en mä mieheltä kysy lupaa. Tai siis tottakai kerron että haluan lähteä ja hän saa olla sen hetken lasten kanssa. Jotenkin vaan nämä päivät kun ollaan lasten kanssa keskenään tunnen itseni todella yksinäiseksi. Ja kamala stressi siitä jos pääsen töihin että miten lasten hoito järjestyy yms. Vituttaa tällä hetkellä niin paljon että melkein itkettää.[/QUOTE]

:hug:

Lähde etsimään äitikavereita puistosta tai kerhoista, jos vaan mahdollista. Vai asutteko pienellä paikkakunnalla vai vaan alueella, jolla ei ole paljoa lapsia ja sitä myötä seuraa puistossa? En mä jaksais kotiäitinä, jos ei olis mahdollista nähdä kavereita. Eiköhän lapset jonnekin pääse hoitoon, jos saat töitä.

Jaksuja!

Yhteistyössä