mua vituttaa mun mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
tänään oli npultra.. siellä kaikki ei ollut ihan hyvin mut ei kovin huonostikaan.. sanoin miehelle et jutellaan kotona tää ei oo sanallakaan kysynyt asiasta.. lähetin vielä viestin et huolestuttaa tuli vaan et kaikki menee hyvin.!!!! mä kestä joka helvetin asiaan tota vastausta-.. ketuttaa ku kaikki aivan kaikkia esikon hoidot jää mun vastuulle.. jotenki tää rassaa niin paljon.. ku miehellä on viikko vapaata ni ei vaipan vaipaa vaihda saati syötä..

Ehkä häntäkin huolestuttaa kovasti, eikä oikein tiedä miten suhtautua?

Meillä oli kuopuksen lähestyvä synnytys sellainen peikko ettei siitä oikein saanut edes puhua, mies oli vihainen minulle koska halusin alatiesynnytyksen enkä vaatinut sektiota.
Oli aivan varma että molempia ei saa sairaalasta kotiin elävänä.

niskapoimu tehdään n.rv 12.. plaah.. meilä ei kuule paljon kiinnosta miestäni vaikka synnyttäisin perseestäni. tai ainakin tämän kuvan antaa.. 3 asia mikä ottaa päähän on seksi..sitä ei harrasteta.. aina ku yritän koskea tulee sori en oo käyny pesulla tyyliin..

Siis löytyikö np ultrasta jotakin epänormaalia? Vai sainko vääränkuvan kirjoituksestasi.

Jos meiltä olisi jotain epänormaalia löytynyt, olisi mieheni melko varmasti vastannut suunnilleen samallalailla, koska olisi niin peloissaan ja surullinen, miettisi ja vatvoisi aikansa yksikseen ennenkuin tahtoisi jutella siittä.

..eipä sitten ku 2 kertaa sen jälkeen eli 3 kuukauden sisällä.. ja se ei kovin paljon mieltä lämmitä.. ihmiselle joka kaipaa lämpöä ja hellyyttä. mies oli töissä.. tiedän et vaikee yrittää vaihtaa vuoroja mut olis se voinut edes joltain kysyä.

sikiöö.. toinen ei oo lähtenyt kehittyy.. tää yks on ok, mut lapsivettä aika vähän.. ja istukka liian iso.. ja huonossa paikassa... mun ISOVELJEÄKIN kiinnosti enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sikiöö.. toinen ei oo lähtenyt kehittyy.. tää yks on ok, mut lapsivettä aika vähän.. ja istukka liian iso.. ja huonossa paikassa... mun ISOVELJEÄKIN kiinnosti enemmän.

Mutta entä jos miestäsi pelottaa, miten lasten käy? Monet tahtovat käsitellä surun ensin yksin, ennenkuin uskaltautuvat puhumaan siittä.

Voimia kuitenkin sinne :hug:

ei se oo sitä..ei todellakaan.. mä vaan sanon tän ku tiedän.. ennenku oli kyse meistä niin oli paniikissa jos puhuin jotain eroomisesta ym.. nyt näytin sille tänään avioerohakemusta niin printtas sen vaan kylmästi ulos.. huoh.. en tiedä mikä mättää.. aina se on ollut tollanen et mua ei kiinnosta mikään tyyppi..

sanoin et voit mennä sohvalle..sano vaan et okei ja hyvää yötä.. siis ihan ku ei mitään.. ku se olis ihan normaali et parikymppiset 5kk sitten naimisiin menneet ihmiset...ni toinen nukkuu sohvalla..ei kysymystä edes et miks?

sanoin et voit mennä sohvalle..sano vaan et okei ja hyvää yötä.. siis ihan ku ei mitään.. ku se olis ihan normaali et parikymppiset 5kk sitten naimisiin menneet ihmiset...ni toinen nukkuu sohvalla..ei kysymystä edes et miks?

Vähän asenteen korjausta molemmille suosittelen....

itkeä sen vieressä samassa sängyssä ilman et kukaan lohduttaa.. enkä halua et jos itken et se herättää vauvaa ku alkaa puhumaan kovalla äänellä ja tiukkaamaan mitä se nyt on tehny..

mitää stressiä.. se oli alunperin juoppo sika.. mikä sit ihastu muhun..me muutettiin se yhdessä kunnon mieheksi ja nyt tää ihme juttu on alkanut.. ei siis juo enää lainkaan.. eikä hänen tee edes mieli.. mut mut mua hän palvoi ennen.. nyt ei mitään..

Olisit sanonut, että mennään vaan, jos pidät mua lähelläs.
Sähän itse ajat miehes pois. Miten se voi tietää, että sä haluat hellyyttä, jos käsket sen mennä sohvalle? Miehille pitää sanoa kaikki tyyliin : väännä rautalangasta, ei ne tajua vihjailuja eikä ymmärrä, miksi sä mökötät, ellet suoraan sano.
Jos sä haluat sen ukkos kainaloon, meet nyt saman tien sanomaan, että tuu omaan sänkyyn, mä haluan sun kainaloon.
Sun miehes yrittää tehdä vaan just niin, kuin luulee sun haluavan; sä käsket sohvalle ja esittelet avioerohakemuksia, miten sä voit odottaa siltä hellyyttä noilla edesottamuksilla?

mitää stressiä.. se oli alunperin juoppo sika.. mikä sit ihastu muhun..me muutettiin se yhdessä kunnon mieheksi ja nyt tää ihme juttu on alkanut.. ei siis juo enää lainkaan.. eikä hänen tee edes mieli.. mut mut mua hän palvoi ennen.. nyt ei mitään..

Sotaa ei ole yksin sotien, samoin ei rakkauttakaan yksin puolin.
Palvotko sä miestäsi? Annatko sä hänelle hellyyttä? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
Jos haluat saada, pitää antaa. Jos haluat, että sua rakastetaan, sun pitää myös rakastaa.
Tee aloite, äläkä vain odota, että mies tekee.

eikä mua toi hellyys niin paljon ota päähän.. mutta se ottaa että omasta lapsestaan ei välitä..ja sille anna mahdollisuutta tutustua isäänsä. ja mä oon rakastanut.. oon maksanut sen velat pois. oon patistanut sen kouluun.. sillon ku se kännispäiten löi mun auton lasin paskaks.. sillon ku se löi mua.. kaikkien jälkeen mä oon rakastanut..

Yhteistyössä