mua vituttaa meidän naapurit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mievaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mievaan

Vieras
Jumalauta,koko onnellinen perhe istuu tossa niiden etupihan terassilla kaiket päivät ja touhailee yhdessä niin onnellisena jotta,ei siinä mitään jos niillä olis edes jotain puskia tai näköestettä tossa mutta kun ei,niinkuin näyteikkunalla ovat kokoajan,mua vituttaa viedä edes roskapussia pihalle tai hakea postia kun noi istuu aina tossa ja kyylää,niin ja siis omakotitalossa asutaan ja mä alan pian suunnittelemaan jotain parinmetrin korkuista tiilimuuria tohon eteen ettei meidän pihaan näy!! Onko muilla mennyt koskaan hermot naapureihin?

Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:
Jumalauta,koko onnellinen perhe istuu tossa niiden etupihan terassilla kaiket päivät ja touhailee yhdessä niin onnellisena jotta,ei siinä mitään jos niillä olis edes jotain puskia tai näköestettä tossa mutta kun ei,niinkuin näyteikkunalla ovat kokoajan,mua vituttaa viedä edes roskapussia pihalle tai hakea postia kun noi istuu aina tossa ja kyylää,niin ja siis omakotitalossa asutaan ja mä alan pian suunnittelemaan jotain parinmetrin korkuista tiilimuuria tohon eteen ettei meidän pihaan näy!! Onko muilla mennyt koskaan hermot naapureihin?

Mikäs sua toisten onnessa niin vituttaa?

Meillä sama tilanne ja naapurin pennut on koko ajan jotain huutelemassa, ei omalla pihallaan pääse käymään ilman sitä huutelua.

Nämä pienet, vierekkäiset tontit saisi kieltää lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja outi:
varmaan jo ostaessa tai rakentaessa tiesitte tuon pihatilanteen, ettei puskia tms ole?
ootteks te ite sit aina vaan sisällä? :D

Kaikkea ei voi tietää ennenkuin on valmiit talot, esimerkiksi sitä, että tyhmät naapurit nostaa oman pihansa niin ylös, että ovat näköalapaikalla koko ajan ja sitten yrittävät kasvattaaa puskia peitoksi onnistumatta.

varmaan jo ostaessa tai rakentaessa tiesitte tuon pihatilanteen, ettei puskia tms ole?

Ei olla sisällä vaan yritetään mahdollisimman paljon viettää aikaa takapihalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meillä sama tilanne ja naapurin pennut on koko ajan jotain huutelemassa, ei omalla pihallaan pääse käymään ilman sitä huutelua.

Joo ja sitten tässä on se että meidän tyttö haluaisi mennä tonne leikkimään kun siellä on samanikäinen tyttö,mutta ei se kelpaa noille täydellisille leikkikaveriksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Joo ja sitten tässä on se että meidän tyttö haluaisi mennä tonne leikkimään kun siellä on samanikäinen tyttö,mutta ei se kelpaa noille täydellisille leikkikaveriksi!

Meillä on sama juttu, tosin ei haluta lasten kaveeraavan, kun naapurit ovat itsekkyytensä näyttäneet moneen kertaan.

mun mielestä tossa perheessä jotenkin esitetään sellasta täydellisyyttä ja onnellisuutta vaan niin paljon,ja sitten pinnan alla kuohuu.musta tuntuu että toi on joku seuraava björkvistien tapaus.Mua vaan surettaa noi perheen lapset kun niillä ei ole ketään kavereita kun ei vanhemmat niille ketään kavereiksi huoli..Pitäkää vaan mua pöhkönä mutta tää onnellinen perhe on yleinen naurun aihe koko kylällä niiden omituisten juttujen takia..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Kaikkea ei voi tietää ennenkuin on valmiit talot, esimerkiksi sitä, että tyhmät naapurit nostaa oman pihansa niin ylös, että ovat näköalapaikalla koko ajan ja sitten yrittävät kasvattaaa puskia peitoksi onnistumatta.

me kun oltiin kaupat tästä talosta jo tehty niin kuultiin huhuja että myyjä olis laittanu talonsa just noitten naapureiden takia myyntiin,se sitten otti ja rakensi kokonaan toiselle paikkakunnalle ja käy silti töissä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ummarra:
miten ne on torjuneet lapsilta kaverit?
sanooko ne, että: sä et kelpaa meidä'n lapsille kaveriksi, vai kuinka?

no eihän ne nyt sitä suoraan sano,mutta dorkakin ymmärtää.

Ymmärtääkö dorka varmasti oikein, vai onko ennakkoasenne sellainen, ettei näille naapureille anneta edes mahdollisuutta...?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ummarra:
miten ne on torjuneet lapsilta kaverit?
sanooko ne, että: sä et kelpaa meidä'n lapsille kaveriksi, vai kuinka?

no eihän ne nyt sitä suoraan sano,mutta dorkakin ymmärtää.

tää dorka ei ollut paikalla, oliko ne epäystävällisiä tms?

Yhteistyössä